9.7.2011 16:06
10.7.2011 22:05
11.7.2011 00:24
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
olen ollut jäsen vuodesta 1989 ja laskeskelin aivan vaan mielenkiinnon vuoksi kuinka monella alueella olen vieraillut sen aikana. Tulos yli 50.Siihen kuului ulkomailla käynnit myös.Ruotsi,Tanska ja Saksa.Olen ollut myös Pietarissa mutta silloin en ollut varsinaisella leirintä alueella vaan stdionin parkkipaikalla.Paluu matkalla lähti vasen peili kun vastaan tullut Lada ei katsonut asiaksi väistää tarpeeksi.Ei edes pysähtynyt. En koskaan ole kyllä katunut asuntovaunu elämän aloittamistani.Päätös vaunun ostamisesta virisi alunperin jo Ruotsissa.Se on jopa yhdistänyt meitä vaimoni kanssa.Oi niitä lasten kanssa käytyjä matkoja,kivoja muistoja.Ja nyt kun ne on mailmalla ollaan oltu samassa paikassa jo v:sta 2007.(Mynämäki Lemmi) Eilen kun laskeskelin nuita alueita niin ehkäpä niistä parhaaksi on noussut kankaanpään Kuninkaanlähde.Virisi taas matkakuumme lähteä joku kesä kiertelemään,kun on vielä terveyttä.
Pitäisipä laskea päiväkirjoista montako on saldona, ensi vuonna tulee 20 vuotta "kiertolaiselämää" täyteen. Ja totta turiset, tämä(kin) harrastus muuttuu elämän mukana, muttei lopu!
Minun saldoni on Nolla kappaletta SF-caravan jäsenyhdistysten aluetta.
Kerran olin Ranskassa yhdellä leirintäalueella pari päivää ja samoin Ruotsissa ja Norjassa. Muutoin olen ollut jossain muualla, lentokentillä tai jossain kivassa paikassa.
Juurikin vietin viikon Nummelan lentokentällä ja ehkäpä piakkoin Naarajärven lentokentällä.
M Arkku
Käyttäjän lisäys viestiin 11.7.2011 klo 00:31:15 Lentohommien lisäksi olen viettänyt aikaa kalastellen. Esimerkiksi Merikarvianjoella, Puukosken kupeella on alue matkailuajoneuvoille ja telttailijoille. Olen siellä viettänyt useita öitä. Vaan eipä siitäkään paikasta saa tietoa SF-Caravan ry:n kautta. Eipä tietenkään, sehän on pois leirintäalueiden tuloista.
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.