3.7.2010 18:54
4.7.2010 09:45
4.7.2010 10:06
4.7.2010 18:46
4.7.2010 19:17
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Olikohan ihan loppuun asti suunniteltu juttu tuoda nuo useat kymmenet zetorit sisään leirintäalueelle. Heti aamulla ennen yhdeksää alkoi papatus ja nokipilvi leijaili teltta-alueen yllä. Henk.kohtaisesti vaikutus oli nopea poistuminen paikalta Tampereen suuntaan. Eikä ollut lämmintä vettä suihkuissa edes kahdeksalta aamulla.
vastaisuudessa kannattaisi käydä tuurin sivulla katsomassa ,ettei vaan sattuisi olemaan siellä missä on jotain tapahtumaa mistä voi tulla paha mieli.
)
Aivan asiakseni olin tuossa tapahtumassa. Minulle tuo toi mieleen millaista oli nuoruudessa 60,luvulla heinäkuussa. Siellä sai tavata hienoja ihmisiä joilla monella oli samanlaisia muistoja. Karavaanialue oli aivan hyvä eikä vesikään ole kylmää ennenkuin se tulee tankona hanasta. Toivottavasti ensikesänä järjestetään samanlainen tapahtuma. Minä ainakin tulen jos eivät laita lautojenväliin tahi polta. Pitäähän meille homekorvillekkin järjestää hupia. ( Oli tuolla myös nuoria osallistumassa)
Jou, kyllä elämä oli 60-luvulla paljon hauskempaa kuin nykyään. Kesät olivat pelkkää aurinkoa, järvet lämpöisiä, mansikoita mustikoita heti kesän alusta asti, pääskyt suihkivat poutataivaalla, tytöt kauniita tupeerauksissaan ja kukallisissa kellohameissaan, läpikuultavissa. Huolia ei laisin. Yhtä juhlaa koko kesä, kolme kuukautta.
Zetorit paukuttelivat pelloilla, heinät seipäillä, ei kolottanut eikä kivistänyt mistään! Back to sixtees!
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.