17.6.2010 16:35
17.6.2010 16:53
17.6.2010 18:07
17.6.2010 19:00
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
"S-ryhmä on nyt poistanut käytöstä mahdollisuuden kirjautua langattomaan verkkoonsa S-etukortin numerolla. Enää esimerkiksi ABC-huoltamoilla käytössä ollut langaton verkko ei ole vapaasti käytössä, vaan jatkossa verkkoon voi kirjautua vain kassoilta saatavilla kertakäyttöisillä tunnuksilla." Lähde: STT - Helsingin Sanomat (verkkolehti) 17.6.2010
Hyvä näin. Onhan se yhtä helvettiä jos ja kun numeron urkkija on voinut päästä käsiksi kortin omistajan henkilö- ja ostotietoihin.
Ennen Soneran langattoman liittymän hankintaa kokeilin ABC-asemien verkkoja. Muistaakseni silloin verkot olivat avoimia eli ei tarvinut syöttää mitään S-kortin numeroa. Missähän vaiheessa käyttö on rajoitettu S-kortin haltijoille, kuten tuosta uutisesta on pääteltävissä? Kassalta saatava lipuke on sikäli reilumpi käytäntö, että se annettaneen ulkomaiselle turistillekin, jonka ei kannata liittyä osuuskaupan jäseneksi tai muutenkaan hankkia mitään S-korttia.
Melkosen lyhyttä ja likinäköistä ajattelua isolta putiikilta antaa vapaa nettiyhteys vain jäsenille, jos näin on.
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.