15.9.2009 21:38
16.9.2009 16:37
18.9.2009 23:33
21.9.2009 10:37
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Tulkaahan kaikki matkakirjoista kiinnostuneet Lahden Messuille viikonloppuna. Minulla on siellä oma osasto, jossa kirjoja on myynnissä. Ja vieläpä messutarjouksena.
Kirjasarjan kolamtta osaa on jo kovasti kyselty. Vielä ei kirjoitusinto ole iskenyt ja odottelen syksyn pimeitä iltoja jolloin mitään muuta ei jaksa tehdä. Silloin varmaan uusi kertomus pääsee vauhtiin.
Onkohan Suomeen pikkuhiljaa tulossa lisää alueita, jotka pitävät ovet auki läpi vuoden. Ihan silmämääräisesti voisi sanoa, että läpitalven kulkeminen on kovasti lisääntynyt ja auki olevia paikkoja kaivattaisiin kipeästi.
Tulossa ollaan toivottavasti tavataan Messuilla
terv. kaj
Kiitti vaan kutsusta, mutta nyt huomenna aion menne toiseen kokopäivän tilaisuuteen, joten Lahti jää käymättä tällä haavaa.
Tulihan tavattua Leila ja ostettua messuilta matkakirjojen sijaan neljä sotaajan kirjaa etelään matkalukemiseksi. Yhdessäkään autossa/vaunussa en käynnyt sisällä muuta paljon oli tuttuja ja tehtiin uusia tuttavuuksia.
Tässä pieni vidopätkä Lahden tapahtumasta 8,8MB
http://picasaweb.google.fi/KajNyy1/KevatSyksy2009#5383818752403222114
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.