Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Evästeasetuksesi on tallennettu.

Millainen on Iso-Syötteen vaunualue talvelle.

LEHTONEN TOMMI 13.9.2009 17:12

Olisin kiinnostunut millainen on tämän päivän Iso-Syötteen vaunualue.(talvella) Aluehan meni nurin mutta ilmeisesti uudet vetäjät on jo ilmaaantunut. Kauan n.16v sitten, olin Tapaninpäivästä eteenpäin pariviikkoa as.asuntoautolla siellä. Silloin paikka oli aina (3x)Romekievarin lähistöllä ja huoltorakennukset lähes uudet. Ladut lähtivät aivan vierestä ja rinteet sopivan matkan päästä. Onko alue laajentunut ja onkohan satunnaisella kulkijalla mahdollista saada paikkaa edeltä mainituilta sijoilta yleensäkkään, vai onko kaikki ns.lähipaikat kausipaikkalaisten hallussa. Mitä viikkoveloitus on ollut ja mitä siihen sisältyy,netistä katselin mutta päivitykset siellä oli vähän niin ja näin. Matkaa Iso-Syötteelle suunnitellaan muistojen kirkastamiseksi tulevaan vuodenvaihteeseen. Kiitos asiallisista vastauksista.

TERVO JARI 13.9.2009 21:06

tutustuit tuohon ?

http://www.caravanisosyote.fi/?deptid=29073

Kaikki on nyt "uusispuis", joten menee hetki ennenkuin kaikki on "selevää", joten suora yhteys paikanpäälle ehkä selvittää parhaiten , luulennii ?

Jari

Ps. Ennenmuinoin palijokin tuli Isollasyötteellä oltua, tosin ei Caravaanarina . . . Kelosyötteellä . . .http://www.kelosyote.com/

Kirjoita vastaus

Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.