Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Evästeasetuksesi on tallennettu.

Se on sitte syksy

JUURIKKA EERO 7.9.2009 21:21

Huomenta kaikille. Kuinka moni onkaan jo talvipaikalle löytänyt itsensä? Paljakkaan olen mieki avokin ja Kaben kanssa taas kohta matkalla, onko muita Paljakkalaisia kuulolla? Me kaksi pölöjänperän poikaa kätiin patikoimassa sateinen viikonloppu tuolla Syötteen kansallispuiston maisemissa ja kuulemma sielläkin karavaani alue herää pikkuhiljaa eloon?!

VARTIAINEN JOUKO 7.9.2009 23:31

Jowain Eero - talvipaikka on olemassa, jahka tuo meidän puutarhaleirimme ensin elää tämän syyskauden loppuun. Sitten raivataa kesän kasvunrippeet kompostiin ja valmistellaan kesäleiri talvileiriksi. Saa sitten nähdä kuinka ahkerasti sitä tulee käytettyä talvileirinä. Koko kesä kun on oltu siellä, niin voi olla, että talvi menee vähän laiskanlaisesti ja hiljaiselossa. Sitä kun on tullut niin mukavuuden haluiseksi, niin ei viitsi enää jokaiseen ärjänteeseen olla työntäytymässä. Se oli toista ennen, kun piti raskaalle työlle saada vastapainoa. Silloin talvileirissäkin poikkeaminen oli ihan paikallaan - mutta näkkyypähän ; )

LAHTI ANTTI 7.9.2009 23:38

Ei mitään vakipaikkaa mistään hiihtokeskuksesta, vaan mennään sinne missä säätiedoitus lupaa mukavia ilmoja ja hyviä hiihtokelejä.

LINNAMÄKI LEA 10.9.2009 09:41

Voi tokkiisa, miulla on vielä kesä parraimmillaan. Ei liian kuuma vaan sopiva. Illat tosin jo pimmeitä, mutta mukava oli illallahi Raumalta ajella kuivassa säässä. Kyllä miä kesänä vielä tätä aikaa piän ja nautin suunnattomasti. Kohta ko kaste on kuivunna, lähen marja-aronioita kerräänään. Tulookin niistä hyvä sato. Eilen kerkisin yhen hinkillien kerätä, ja vasta muutamasta oksasta. Kyllä niitä nyt tulookin paljon.

Kirjoita vastaus

Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.