7.9.2009 21:21
7.9.2009 23:31
7.9.2009 23:38
10.9.2009 09:41
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Huomenta kaikille. Kuinka moni onkaan jo talvipaikalle löytänyt itsensä? Paljakkaan olen mieki avokin ja Kaben kanssa taas kohta matkalla, onko muita Paljakkalaisia kuulolla? Me kaksi pölöjänperän poikaa kätiin patikoimassa sateinen viikonloppu tuolla Syötteen kansallispuiston maisemissa ja kuulemma sielläkin karavaani alue herää pikkuhiljaa eloon?!
Jowain Eero - talvipaikka on olemassa, jahka tuo meidän puutarhaleirimme ensin elää tämän syyskauden loppuun. Sitten raivataa kesän kasvunrippeet kompostiin ja valmistellaan kesäleiri talvileiriksi. Saa sitten nähdä kuinka ahkerasti sitä tulee käytettyä talvileirinä. Koko kesä kun on oltu siellä, niin voi olla, että talvi menee vähän laiskanlaisesti ja hiljaiselossa. Sitä kun on tullut niin mukavuuden haluiseksi, niin ei viitsi enää jokaiseen ärjänteeseen olla työntäytymässä. Se oli toista ennen, kun piti raskaalle työlle saada vastapainoa. Silloin talvileirissäkin poikkeaminen oli ihan paikallaan - mutta näkkyypähän ; )
Ei mitään vakipaikkaa mistään hiihtokeskuksesta, vaan mennään sinne missä säätiedoitus lupaa mukavia ilmoja ja hyviä hiihtokelejä.
Voi tokkiisa, miulla on vielä kesä parraimmillaan. Ei liian kuuma vaan sopiva. Illat tosin jo pimmeitä, mutta mukava oli illallahi Raumalta ajella kuivassa säässä. Kyllä miä kesänä vielä tätä aikaa piän ja nautin suunnattomasti. Kohta ko kaste on kuivunna, lähen marja-aronioita kerräänään. Tulookin niistä hyvä sato. Eilen kerkisin yhen hinkillien kerätä, ja vasta muutamasta oksasta. Kyllä niitä nyt tulookin paljon.
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.