Matkan päätöspistettä lähestytään joka on sama kuin lähtöpiste
Trefffit on pidetty Isossa Miehessä Karstulan Humpissa. 35 Kylähullua Kulkuria kokoontui siellä. Nurmikot oli pehmeitä ja ei kestänyt isoimpia autoja vaan ne parkkeerattiin jonoiksi ajoteille. Kevyemmät päästettiin nurmelle mutta osa jouduttiin vetämään Eeron traktorilla pois nurmelta. Sadetta oli tullut niin runsaasti.
Paluumatka tehtiin omia polkuja pitkin Keuruun kautta vaikka Navi oli valinnut toisenlaisen lännempää. Navin reitti on kokonaisuudessa 1488 km pitkä paksumpi ja vaaleempi sininen viiva. Reittipiste 13 ohitettiin Keuruun kautta.
Linkki menee matkan ensimmäiseen kuvaan. Picasaweb on ensimmäisenä, tuo sarja sisältää kaksi videota, sukukokouksesta ja Koljonvirran Karavan näytelmästä. Picasaweb jää minulla jumiin videon jälkeen, mutta se on helppo purkaa.
https://picasaweb.google.com/108494370080971186320/6279991658883944801#6301858562147771042
Toinen linkki on Google.photos, siinä video toimii paremmin.
https://photos.google.com/share/AF1QipOcqoakdmKYcJPsqYiHH1vsgCkvhng4nIstiicRrMj5hw0u2S1P0s5lB22EYCxPyg/photo/AF1QipOQadZVauS607twfrHOO_1BPmhB6EDydMLzoVjR?key=bzNOenQ0UFRxN2o1TURFbVNkYkxyZ3poX0xOUmd3
Mielipidettä kumpi on parempi Google vai vanha Picasaweb