Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Evästeasetuksesi on tallennettu.

Hotelli Pallas

PYYKÖNEN ARI 18.3.2016 11:25

Millaisia kokemuksia karavaani paikasta tuolla Hotelli Pallaksen pihalla Entä saunat/suihkut....kemsan tyhjennys paikat...onko millaisia?

Ilmeisesti paikat sijaitsee hyvin että rinteisiin ja muualle pääsee hyvin.

Takoitus olisi sinne huhtikuulla suunnistaa.

AP

MYLLYMÄKI SAMI 19.3.2016 23:06

Ei ole kuin kesäisiä kokemuksia.

Aika ankea ja ylihintainen tuo camping. Huoltorakennuksena toimi sellainen 70-luvun hökkeli jossa oli kylmä kesälläkin ja ei toiminut käytännössä mikään. Vessat jumissa, paikat aika kamalassa kunnossa yms.

Eli en itse meinaa camping paikkaa tuolta enää ottaa.

Puitteet on kyllä sitäkin mielekkäämät. Ja hotellissa oli ruoka hyvää.

JUSSILA SEPPO 21.3.2016 19:24

Olin siellä viikko sitten. Tilaa oli. Edelliseen vastaukseen voi yhtyä, mutta kyllä siellä hyvin pärjää. Hissin ala-asema ja ladut ovat aivan vieressä. Mäet ovat hyvät. Kemssan tyhjennyspaikka on. Olin 2 yötä, enkä käyttänyt saunaa enkä suihkua. Olin myös muutaman yön 30 km päässä Kyrön Loman Campinalueella, joka on tasokkaampi paikka. Siellä on latuja ja puolessa tunnissa ajaa Pallakselle.

Kirjoita vastaus

Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.