28.12.2023 16:51
28.12.2023 17:18
28.12.2023 20:03
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Tulee näköjään keväällä myyntiin;
Kaasunpaineen ohjausjärjestelmä mietitty uudelleen
Caramatic SafeDrive on kompakti kaasunpaineen säätöjärjestelmä, jossa on integroitu törmäysanturi vapaa-ajan ajoneuvoihin. Erikoisominaisuus: Se ruuvataan suoraan kaasupulloon. Ajoneuvon kuljettajat voivat helposti suorittaa asennuksen tai muutoksen itse. Caramatic SafeDrive tekee myös kaasusuodattimista ja letkun murtumissuojasta tarpeettomia, koska järjestelmä sijaitsee suoraan pullossa. Törmäystunnistimen ansiosta se voi pysyä aina auki, myös ajon aikana. Se on saatavana yhden ja kahden pullon järjestelmiin.
https://www.promobil.de/zubehoer/caramatic-safe-drive-gok-gasflasche/
Sehän on puute ettei siihen saa suodatinta.
Paineensäätimen pitää olla pullon kaasuntulon yläpuolella ja tuossa näyttäisi rakenne olevan niin että kaasu johdetaan ylös. Kaikki tekniikka on pullon kaasuaukon yläpuolella. Se on etu ettei pullonpainetta ole letkussa missään vaiheessa.
Sopiikohan se kaikkiin kaasupulloihin koska tuo haarukka nojaa pulloon
https://imgr1.promobil.de/Caramatic-SafeDrive-von-GOK-169Gallery-4af124ce-2065173.jpg
No, kaikki selviää aikanaan. Se on hassua ettei suodatinta tarvittaisi??
Sehän on puute ettei siihen saa suodatinta.
Paineensäätimen pitää olla pullon kaasuntulon yläpuolella ja tuossa näyttäisi rakenne olevan niin että kaasu johdetaan ylös. Kaikki tekniikka on pullon kaasuaukon yläpuolella. Se on etu ettei pullonpainetta ole letkussa missään vaiheessa.
Sopiikohan se kaikkiin kaasupulloihin koska tuo haarukka nojaa pulloon
https://imgr1.promobil.de/Caramatic-SafeDrive-von-GOK-169Gallery-4af124ce-2065173.jpg
No, kaikki selviää aikanaan. Se on hassua ettei suodatinta tarvittaisi??
Mihinkä ne kaasussa olevat epäpuhtaudet katoaa?? niin kuin Timo tuossa ihmettelee
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.