27.10.2006 22:00
28.10.2006 14:53
28.10.2006 16:37
28.10.2006 18:27
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Pyyhekuivain toimii hyvin vaunun tai auton kuivaajana talvisäilytyksen aikana jatkuvasti päällä ollessaan!!Kuivaajia on montaa tehoa 30-100W eli sähkön kulutus ei ole kovin suurta, mutta jatkuva pieni lämpö pitää paikat kuivana. Niin ja voihan sillä kuivata pyyhkeitäkin! Sopivan paikan löytäminen saattaa olla vaikeaa.
Kerrohan minullekin, miten noin 100W teho riittää pitämään vaunun/auton sisälämmön plussan puolella esim. 10-20 asteen pakkasessa? Kyllä siihen tarvitaan jo noin 2000W teho, että pysyy lämpimän puolella. Voin sen kokemuksesta sanoa. Varsinkin, kun ajoneuvoa säilytetään ulkona. Ei siis missään puolilämpimässä hallissa. Mutta saathan sitä yrittää. Kerro, jos onnistut.
Tuo kai perustuukin siihen, että vaunu pysyy pari-kolme astetta lämpösempänä kuin ulkoilma.
Kaikista tärkeintä olisi pitää kattoluukut tai edes yksi niistä lumesta vapaana, että ilma kiertäisi. Jos yhteen luukkuun saisi tehtyä semmosen "piipun", joka ei menisi lumesta umpeen.
Hmmmmm....Vanha perunalaatikko kattoluukun päälle ylösalaisin, ja siihen naulaa tervapahvin palasen.... Varmaan olis hyvä.
Tohon se justiin perustuu. Ei sen kopin tartte plussan puolella ollakaan. Jäätys vaan ulkoa niin perkeleesti. Se pari - kolme lämpösempänä on tosi hyvä kuivana pysymisen kannalta. Pahintahan vaunulle on se kun keli lämpenee ja sisällä pikkasen kylmempi kuin ulkona. Sillon rupes olemaan oikeesti märkä.
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.