12.1.2021 22:49
14.1.2021 13:25
19.1.2021 12:30
19.1.2021 15:16
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Hei vaan. Olen uusi karavaanari, enkä tiedä, onko tämä oikea kanava asialleni. Ostin vähän käytetyn asuntoauton Citroen Jumper, jossa oli varusteena Xcent multimedia + Zenecin kamera. Halusin vaihtaa ne toiseen ratkaisuun ja siksi ne olisivat nyt myynnissä. Mukana on koko setup asennusraameineen, kaapeleineen, jne. (ainakin kaikki, mitä autosta irrotettiin).
Mikäli olet kiinnostunut tai tiedät jonkun mahdollisesti kiinnostuneen, jatketaan yhteydenpitoa.
Tervetuloa uusi jäsen kirjoittelemaan.
Pane tuo ilmoituksesi "Myydään"-osastoon, yhteystieto ja paikkakunta olisi eduksi, hintatieto ja valokuvat vain edistävät myyntiä. Onnea kaupankäyntiin.
https://www.reimo.com/fi/camping-shop/12v-televisiotmultimedia/autoradio-2-din/17186/moniceiver-xzent-x-f220-ilman-korttia
Tuollainen oivallinen peli se olisi, vaan kun ei millään mahdu Sprinterin kojetauluun, Ducato yms. vastaaviin menee heittämällä. Soitelkaa Heikkisen Leolle, kunhan antaa puh.numeronsa, en tohdi itse panna, kun en kysynyt lupaa.
Kiitoksia V-P avustasi. Puhelinnumeroni on 0503814585 niille, jotka multimediajärjestelmän mahdollisesti ostavat. Hinta on kohtuullinen.
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.