8.5.2013 01:17
10.5.2013 00:43
10.5.2013 09:18
10.5.2013 10:52
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Eli Volkkarin touraniin pitäisi ostaa kunnon peilit vaunun vetoa varten, olisko jollain suosituksia.
kyllästyin kuminauha peilien väpätykseen..
Mitkä olis hyvät tilalle?
Onko volkkarimiehiä täällä?
Minulla on ainakin tällaiset Milenco pisarapeilit vm. 2005 Touranissa. Ainakin siihen ne käy hyvin. Seuraavassa linkissä on samalaiset myytävänä:
http://www.karavaanarit.fi/ajankohtaista/etuteltan-puheet/tavaratori/?E26561M=1&x26561=96208436
Käyttäjän lisäys viestiin 10.5.2013 klo 00:45:57 Ja tuosta pisaran muodosta on se hyöty, että vastaan tulevan rekan ilmavirta ei taita peilejä.
Emukin peilit ovat olleet kovasti omaan mieleeni. Nopeat asentaa, eikä tarvi säätää joka käyttökerralla uudelleen. www.emuk.com
Mulla on kans tuollaiset pisarapeilit, alussa tuntuivat vähän oudoilta, mutta ekala reissulla niihin tottui. Entiset peilit oli selaiset kuminauhoilla kiinnitettävät joista en tykännyt yhtään. sen lisäksi ongelma niissä oli vastaantuleva raskasliikenne, Volvossa on niin löysä tuo peili että usein kääntyi peili pitkin auton sivua. Vaunu on täyslevyinen joka sekin vaikutti asiaan. Tämä pisaramalli ehkä auttaa, nyt ei ainakaan kääntynyt kertaakaan.
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.