Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Evästeasetuksesi on tallennettu.

Kattoluukun kannatin

ASIKAINEN MATTI 3.1.2013 18:05

Liitekuvan mukainen kattoluukun kannatin on herkkä murtumaan pakkaskylmässä autossa. Kahdesta luukusta on yksi kannatin murtunut, joten tarvitsisin niitä kaksi. Caravan-liikkeet eivät myy muuta kuin koko luukkuja. Tietäisikö joku, mistä voisi saada pelkkiä kannattimia vaikka jostakin poistetusta luukusta?

NYBERG JYRKI 3.1.2013 21:23

Soittele noihin tai lähimpiin vaunuhuoltoihin, välillä näkee romukasoissa vaihdettuja luukkuja. https://karavaanarit-fi.directo.fi/vaunut-ja-autot/muut-palvelut/vaunupurkaamoja/

UUTTU JUHA 4.1.2013 00:16

Jos tuo on semmoinen jousella toimiva putki, niin semmoisen voi väkästää mielikuvitusta käyttämällä jostain sopivan kokoisesta metalliputkesta porakoneen ja rautasahan avulla.

AHOLA JARI 4.1.2013 11:30

Yleisesti kuvan mukaiseen "luukkuun"..

Joissain peleissä kun noita ollut, niin mieleen jäänyt hankala käytettävyys;

ei saa kunnolla auki, vain raolleen (kesähelteellä) ei pysy ns. takareuna auki, vaan mäjähtää kiinni (kuullostaa hajoavalta). kokonaan "auki" ei uskalla pitää ajonaikan, ettei koko "hattu lähde päästä"

Itse vaihdoin saman kokoiseen Hekiin :) jonka voi lukita raolleen ajonajaksikin. Tuollaisen uuden 40x40 luukun hinta ei iso ole..

KOISTINEN TOIVO 4.1.2013 15:28

Uuttu Juha nykäsi saappaat minun suusta. Tuommosen tekee kyllä itte, kun aikaa käuttää vähän, Metalliputkesta, ja aines putken pätkästa hitsaa. Mutta kannataisi harkita mallin vaihtoa, tetlesissä oli, enkä kiittele, oli vähän rimpula. Helposti päsee samoihin rahoihin, ja saa paremman Toivopoika

SANTALAHTI HANNU 4.1.2013 16:17

Mulla ei ole luonto riittänyt siihen että olisin jättänyt kattoluukun auki ajon ajaksi ! Mielestäni tollaset muovihempulat lentää kyllä taivaan tuuliin ! Hanski

KOISTINEN TOIVO 4.1.2013 16:59

Tuossa meillä on edestä saranoitu kattoluukku takana, voi kyllä jättää raolleen. Pitää vaan semmosta tohinaa, ettei kyllä ole päällikkö antanut lupaa. Toivopoika

Kirjoita vastaus

Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.