23.10.2012 20:07
24.10.2012 07:13
24.10.2012 08:29
24.10.2012 17:17
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Onko kellään kokemuksia Standbye teltan sisäkaton kosteussuojakäsittelystä? Tekeekö mikään pesula/ym taho pesua ja kosteussuojausta ko. sisäkattoon? Ja tuleeko katosta vesitiivis?
Varmasti teltta kuin teltta hikoilee kun kylmä ja lämmin kohtaavat.Hyvä konsti näyttää olevan kankaisen välikaton laittaminen. Silloin jää ilmaa kattokankaan ja välikaton väliin ja hikoilu pienenee. Joihinkin teltoihin on tätä kyseistä kangasta saatavana valmiina.Terv.UP.
UP on täysin oikeassa , mutta kun Standbye teltassa on sisäkatto joka on kosteuskyllästettyä kangasta eikä sen pitäisi päästää vettä tippumaan läpi. Vuosien saatossa aineet yleensä ,kuten kosteussuojauskin menettää tehonsa. Tämän vuoksi kysymykseni koskee uudelleenkäsittelyä ko.sisäkatolle. Onko nimenomaan Standbye teltan omistajilla kokemuksia " sisäkaton " uudelleenkäsittelystä vai onko viisainta hankkia kokonaan uusi katto. Kiitos UP:lle vastauksesta
Oletko asentanut sen oikein ?
Samalla alueella on useita samanmoisia telttoja, onko niissä tuota ongelmaa ?
Siellä "....perällä" on vanhimmat, kysy heiltä tuosta asiasta, ja "ei aivan perällä" on se vanhin, käyhän katastamassa sitä . . .
Osuko ?
Ei liene tarvetta heti sitä käsitellä, telttasihan lienee "tuore", ei ole se "yksilö" jota kauppasit muutama vuos'sitte . . .
Käyttäjän lisäys viestiin 24.10.2012 klo 17:40:23 . . . http://www.svenskatalt.se/fin/tillbehor_2.html
Tos o myrkkyvä vesvaivoihin valamistajalta ihteltään . . .
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.