Tuolta löytyy palikka millä ne saa toimimaan;
http://www.nettiosa.com/product_details.php?p=2256
Käyttäjän lisäys viestiin 9.10.2012 klo 19:43:53
Kun ennen vanhaan tienasin leipäni niitä auton sähköja rassaamalla,niin se valovahti
oli yksinkertainen laite;
Valot oli jaettu vasenpaan ja oikeaan rymään,esim ajovalot ja se virtajohdin kulki pienen lasiputkireleen ;redrele kautta,se on rele joka vetää mangneettikentässä.
Siis käämi oli sen lasiputkireleen ypärillä,vasen ja oikea, kun lamppu paloi tai virta-arvo muutui niin rele veti.
Siis normaali tilassa käämit(virta)kumosi toisensa kun virta molemissa käämeissä oli samanlainen ja rele oli ns,levossa.
Tämänpäivän eloktroniikka mitaa varmaan virtaa semalla tavalla ja siksi ne väylä
kytkennät ovat vaikeita ja herkkiä häiriöille ,esim peräkärry tai as,vaunu.
Ja toisaalta kun siirytää suurempiin kokonaisuuksii esim,auton valojen ohjauksessa
niin taitaa se PC ja merkkikohtaiset ohjelmat olla ainut tapa tehdä niitä vika analyyseja ja muutoksia valojen ohjauksiin(ohjelmaan).