Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Evästeasetuksesi on tallennettu.

Biltema G 1000 aggregaatti

VAINIO RISTO 30.5.2012 09:03

Onkos kukaan hommanut tätä laitetta? Hinta 299e, teho max 1000VA ja jatkuva max teho 900VA. Paino 15kg. Taitaa olla Yamahan aggregaatin kopio. Kokemuksia?

PELLIKKA ERKKI 30.5.2012 14:28

Hyvää ja halpaa ei aggregaateissakaan ole. Miksei varalle vaikka puskaleirinnässä, jos virrat loppuu.

FREDRIKSSON REIJO 30.5.2012 16:55

Takuuseen meni polttoainesuodin, mureni käsiin. Vaihdettiin uuteen ja sen jälkeen on toiminut hyvin. Näkyy tv ja toimii tietokoneet, mikro ja kahvinkeitin. Talvella oli varalähteenä kiertovesipumpulle ja hätävaloille kun valtakunnan verkko oli kadoksissa. Reilut 3 h käyntiaika täydellä tankilla riippuen kuormasta kuitenkin. Osta pois.

TENLEN SAULI 8.6.2012 13:35

Ihan toimiva peli. 100w kahvinkeitin ei toiminut vaan meni vikatilaan, uus keitin 900w ja toimii hyvin. Jos olisin tiennyt että briggs&stratton aggrekaatin saa 700 euroon niin olisin osatanut ilman muuta sen. Honda onkin jo melkein 1500€. http://www.tooloutlet.fi/fi/Tuotteet/Aggregaatit/Bensiiniaggregaatit/230V/263/Aggregaatti+BS+P2000/1372

Käyttäjän lisäys viestiin 8.6.2012 klo 13:38:32 Sii ensin oli 1000w keitin...

HYTÖNEN RAIMO 9.6.2012 00:11

Savenmaalta http://kauppa.savenmaa.fi/PublishedService?file=&pageID=3&action=view&groupID=566&OpenGroups=566 löytyy Meister -merkkinen aggregaatti. 2 kW alle 500 ja 3 kW alle seitsemänsadan. Pienemmästä ei kerrota tarkempia teknisiä tietoja, mutta isommasta mm äänitasoksi 58 db, mikä on melko pieni lukema. Tästä päätellen vaikuttaavat ihan asiallisilta laitteilta.

Käyttäjän lisäys viestiin 9.6.2012 klo 00:14:48 Samasta kaupasta löytyy Kiporeja, mm pikkumalli ihan Bilteman hintaan.

Kirjoita vastaus

Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.