"voit viedä yhteystietoja jotka olet tallentanut tietokoneellasi Microsoft Outlook:in kanssa, navigointijärjestelmälle."
Kun Outlook ei ole käytössä, niin onko ainoa tapa ottaa se käyttöön ja kirjoittaa 65 SFC aluetta outlookkiin ja siirtää tiedot sitä kautta?
Tai esim. kirjoittaa 352kpl ST1 asemaa outlookkiin?
No way.
Nehän kirjoittaa saman tien suoraan naviin, onko tuossa outlookin käytössä mitään järkeä?
Pitäsi ollla jokin muukin tapa kuin outlook, kun on monia valmiita POI listoja jotka voi ladata ainakin muihin naveihin.
Onko täällä ketään jolla on Navigon ja on ladannut siihen POI pisteitä?
"6.2.5 Erikoiskohteet
Erikoiskohteita, tai lyhyesti POI (Point Of Interest), ovat hyödyllisiä
osoitteita, jotka on luetteloitu tiettyjen kriteerien mukaan."
Eikö tuohon POI listaan voi tosiaankaan lisätä omia kohteita?
Onneksi en ole hankkinut itselle ko. laitetta, mutta tarvitsisi auttaa vanhempaa herrasmiestä.