Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Evästeasetuksesi on tallennettu.

Kosteuden poistaja

NYGÅRD REIJO 4.5.2012 22:01

Kauppaavat Biltemassa kosteuden poistajaa asuntoautoon/-vaunuun. Onko tämmöisellä mitään virkaa?

Kyselee Retu

STRÖM KARI 4.5.2012 23:09

Hyviä ovat,osta pois.Edullisia ja ajavat asiansa.

KOISTINEN TOIVO 5.5.2012 10:24

Ostin muutama vuosi sellaisen sähkö koneen. Puhaltaaa ilmaa läpi, ja kondensoi jotenkin veden säiliöön ei kuumenna. Mulla on se kellarissa, parhaipaan aikaan kerää vettä litran verran ilmasta vuorokaudessa. Olen pitänyt autossa sitä kun on märät ilmat. Minusta kyllä hyvä. Toivopoika

PALM PEKKA 5.5.2012 13:47

Motonetissa on myös myynnissä ja kyllä ne toimii ihan hyvin. ITE

TERVO JARI 5.5.2012 20:14

Toivo, kyllä se "kuumentaa", verkosta ottamansa sähköenergian verran ja himppa päällekkin . . .

Mutta ei se mikään enerkialaitos oo . . .

Ottakkee huomioon noiden kompressorivehkeiden lämpötilakäyttöalueet, yleensä tarkoitettu + 16 - n. 28C käyttöalueelle, jos "masiina" on tarkoitettu tuota + 16'C kylmempään, sellaisesta saa pulittaa moninkertaisen hinnan mitä tuosta +16 - n. 28C käyttöalueen koneesta . . .

Silffiisii . . .

KOISTINEN TOIVO 5.5.2012 21:20

Totta puhut sähköä se syö kun poika. Yritin kattella sen ohje kirjaa se toimii jonkun verran pakkasella, En löytänyt, että olisin, mihin asteeseen pakkasta. Ja hinta, se oli melko kallis muistelisin että viidet kuudet sadat. Mutta aika hyvin se on työnsä tehnyt. Se on tuon euron kans vähän niin, että satanen on vähän niinku satanen, ittelläkin hämärtynyt tuo käsitys. Vasta tajuaa ku persaus aukiaa. Niin vainki. Toivopoika

TERVO JARI 5.5.2012 21:33

Tos linkis o nuot käyttölämpötilat hassusti laitettu mutku niitä hieman viilaa, irtoo niist oikketietoki . . .

Toi o vaan sellane Olssonnin tarijonta, kelevannee näin vähempiarvosseen jutuskelluun . . .

http://www.clasohlson.fi/Siteseeker/Search_o.aspx?q=ilmankuivain&defst=True&uaid=F2645A82446261CBEF8C9B961A74B449%3A3130392E3230342E3134302E3135%3A5246055380007544154

Halavois käyttölämpötila + 15'C ja ylespäen, kalliims +5 'C ja ylespäen, notta silffiisiii . . .

Oot Toivo ostanna paremman vermeen, käyttöä tuollasel o enempi . . .

Kirjoita vastaus

Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.