Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Evästeasetuksesi on tallennettu.

Ottaako ketään ipaddiin?

KUJANPÄÄ MARKKU 24.4.2012 18:18

Toisinaan tekis, sitten taas ei. Fiilaan ja höylään ....

YLISUUTARI JOUNI 26.4.2012 14:49

Eipä ota, mutta veikkaisin, että tuohon vaivaan auttaa tablettikuuri. :)

KUJANPÄÄ MARKKU 26.4.2012 16:06

Samsung vai Asus tableteilla. Noita tavanomaisempia sinisiä en vielä tarvii, tietty ne vois vaikka auttaa.

HJELM ARTO-VEIKKO 26.4.2012 21:12

Ennen vanhaan laitettiin koneet lämpeemään ja lähettiin kahville,eikä siinä kauvaa joutanut istumaan kun piti pistää netti pyrimään ja niin sitä vartin päästä sanottiin rehvakkaasti Jeps Nykyään painetaan nappia ja sanotaan Jobs.

t Jelmi

LAUKKANEN MAURI 28.4.2012 20:12

Samaa vaivaa,kävin tänää testaamassa niitä käytänössä ja kyllä data liikui likaasti,mutta liikuko se sitten kotona ja kun ollaan 3G verkossa?.

Samsung on arvoitus androitin käyttöjärjestelmällä,mutta taitaa olla myyntilukujen siis kännyköiden osalta hyvä peli.

Siis on 16G ipad ja 32G mutta hintakin on erilainen ja se 3G(4G9 yhteys on välttämätön.

Mutta minulla on tämä Nokin 3G Buukletti,saatapi olla käytänössä melkein sama, kuin nuo ipadit,jos ei ala hiuksia halkomaan.

HÄNNINEN JUKKA 28.4.2012 22:24

Ite monttu ammottaen ihastelin iipaddia2, kun sitä mulle yks hyvämieskaveri Jussi esitteli. Nyt sitten ostin huuto.netistä sen 4G iipad3, maaliskuussa Stockalta ostetun. Maksoin 549 evro, musta ja 16GB, ja nyt vaan odottelen ens keskiviikkoa, jolloin haen rekkuleksen stadista. Kerron sitten kun olen siihen saanut tätsin, mutta en takuulla olis ostanut jollei se olis näyttänyt siltämitä mitä se on. Pelkästään naviominaisuudet ovat jo yli puolet hyvän navigaattorin hinnasta, ja näyttöhän on hiukka isompi.Muutenkin häkellyttävä kokemus koko jutska. Kukahan panee paremmaksi ? Veikkaan Nokiaa 1-2 vuoden jänteellä.

NYYSSÖNEN KAJ 3.5.2012 10:06

Ei ota, jos ottais niin ottais kauppiasta kun ei ole päässyt kauppoihin kanssani.

"Noita tavanomaisempia sinisiä en vielä tarvii, tietty ne vois vaikka auttaa."

Kokeile kuitenkin noita pieniä Viagra merkkisiä. Pienenä sivuvaikutuksena ne voivat aiheuttaan jäykistymistä.

Kirjoita vastaus

Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.