Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Evästeasetuksesi on tallennettu.

nordland -zelte - iso etuteltta......onko kellään ...kokoamisohjeita tarvittaisiin...

KETONEN MILAJA 24.4.2012 16:25

Hobbymme mukana tuli valtava etuteltta vailla minkäänlaisia kokoamisohjeita. Putkia riittää vaikka koko kylän telttoihin ....Olen lähettänyt tehtaalle sähköpostia kokoamisohjeista, mutta vastausta en ole saanut. Myöskään Hobbyä myyvät liikkeet eivät ole osanneet minua auttaa. Yritimme koota sen kerran ja silloin räystäät jäivät tukematta...luovutimme....tuollaisia räystäitä ole koskaan nähnyt...Vaunu on tuotu Saksasta ja näitä telttoja myydään siellä .

http://www.nordland-zelte.de/uploads/media/Nordland_Zelte_2012_02.pdf

tuossa osoitteessa on valmistajan uudempia telttoja. Sivulla 11 on kuva räystäistä ja nimenomaan hankalinta oli kiinnityskohta vaunuun...siihen ei oikeanlaista putkea löytynyt....Olisiko kellään kokemusta tälläisestä teltasta? Kiitollisena kaikesta avusta.Aiomme viedä vaunun kausipaikalle osaksi kesää ja teltta olisi sinne aivan paikallaan...

HAAPANEN TIMO 24.4.2012 17:39

Kyllä tämä luettua tuli jo aiemmin, ja vähän kavereilta kyselinkin, mutta juuri tuota merkkiä ei tunnettu. Siellä kausipaikalla se menee porukalla pystyyn varmasti.

@timppa

KETONEN MILAJA 24.4.2012 20:12

:) toivotaan näin ja jos jotain puuttuu niin tehdään vaikka puusta :)

ANTTILA MARKKU 25.4.2012 18:45

Kokeileppa kysyä BestCaravan,niillä on myynnissä joku tommonen sakuteltta.

KETONEN MILAJA 25.4.2012 20:58

Kiitos, kysäsempäs :)

Kirjoita vastaus

Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.