Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Evästeasetuksesi on tallennettu.

wc-pikaliittimet

RAITTINEN HENNA 9.4.2012 18:34

Heippa! Mistä voi ostaa uudet pikaliittimet wc putkille? Toinen vuotaa ja ei voi millään täyttää vesisäiliöö sillä vesi tulee wc lattialle. Vuotaa lämmin ja kylmän termostaatin alapuolelta mistä ne jatkuu letkuihin..vai voiko sen korjata muuten?

TERVO JARI 9.4.2012 19:15

Muovisia T-haaroja ym:ta osia löytyy lähimmästä varaosaliikkeestä niinkuin klemmareitakin:

Sivu 2 josta löydät kuvia moisista osista.

http://files.kotisivukone.com/jarvenkyla.kotisivukone.com/Tihku-_ja_tippuletkut_liittimet/tiihkuletkut_tippuletkut_liittimet.pdf

Kun en tiedä millaisista osista on kyse, en voi sitten korvaaviakaan esittää tarpeeseesi.

Omassa as-autossa tuollaiset vuodot korjautui lyhentämällä letkua ja asentamalla uusi kiristyskohta väsyneen kiristyskohdan tilalle. Tosin as-autoni on vm. 1998, vanaha. Ei tarvinnut mitään liittimiä korjata/vaihtaa.

Kyseiset liittimet on siitä "ihmeelliset" ne löystyy kun niitä kiristää, ;-))) Kiristys suunta on toisinpäin kuin se "äkkispäissään" tuntuu . . .

Käyttäjän lisäys viestiin 9.4.2012 klo 19:26:22 . . . Tosin nuot katalookin osat on liian isoja mutta tuollaisia mutta pienempiä vaan olla pitää . . .

Tuossa pienempiä:

http://www.biltema.fi/fi/Veneily/LVI/Makeavesi/Letkuliitinvalikoima-68-osaa-26713/

Kirjoita vastaus

Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.