Olisko liikaa pakkasta ? Jolloin voisi olla onkelmia, tosin tuolla asennus/käyttöohjeissa tulee ilmi muitakin mahdollisuuksia laitteen toimimattomuuteen . . .
Tosin missään vaiheessa ei ole ollut kommentteja puuttuvista käyttöohjeista, joten ne oletettavasti ovat käytössä. Kunhan ajankulukseni tuota "kuuklee" kokkeilin . . .
Googlen käännöstä
Ruottinkielisestä ohojeesta:
http://karavaanarit-fi.directo.fi/@Bin/85039862/zub_2450117_bedien_SE_9628.pdf
TOIMINTAVIKA
saattaa ilmetä,, jos:
Matkapuhelimet ovat lähellä Soita kotiin
Muut elektroniset laitteet, kuten tietokoneet,
läheisyydessä aiheuttaen ääntä.
Jännite taso on tilapäisesti laskenut alle 8 volttia
(voi esiintyä, kun alkaa huono akku)
Ajoneuvo on sijoitettu at korkealla lähettävälle antenni.
Ajoneuvo on ulkopuolella GSM-verkon `s
kattavuus-alueen.
Lämpötila on alle -25
VIANETSINTÄ
Jos CALL START GSM ei toimi soitettaessa
puhelimitse seuraavasti tulee tehdä ennen
osoitettu huoltoaseman.
1 Varmista, että virta on sovellettu CS
2 Varmista, että lämpötila ei laske alle -
25 ° C. Suorituskyky -25 ° C ei ole turvallista.
3 Kokeile CS toiminto painamalla
painonappi.
4 Tarkista omalla matkapuhelimella
siitä, että on olemassa on GSM--signaalin.
5 Tarkista, että antennin liitin on kytketty
ruuvi ja pystytetty antenni niin,, että se
saavutetaan signaalin ja antennin kaapeli ei ole vaurioitunut.
6 Älä CALL HOME-jännitteellinen 5
minuuttia. Näin kaikki sisäiset muistit
nollattu.
7 Kytke virtalähde
8 Call CALL START GSM
9 Tarkasta, jos valitun toiminnon
otettiin aktivoitu.
10 Jos toimintoa ei saada, siirrä ajoneuvo
paikassa, jossa se toimi ennen, ja toista
soittaa.
, Jos-toiminto voi vieläkään ei saada halutuksi, ota yhteys
Palveluntarjoaja
ASENNUS
Paikkakunta: CALL START GSM asennettu kuiva
paikassa erillään muista sähköiseen
välineet, joilla estetään häiriöiden.
Asennus voidaan tehdä ruuveilla tai tarranauhalla.
Kytkentä: johdotus on tehtävä positiivinen, negatiivinen ja ohjaussignaali
lämmittimet. Saadaksesi optimaalisen
syöttöjännite (plus, miinus) tekee hedge
suoraan akun navat tai asuntovaunu jakokeskuksessa.
ON-asentoon, jolloin CS +12 alt. +24 V on
lähdöt.Lähdöt asetetaan 1 Amp.
Suljetut painike m LED on kytketty
liitin alla.
Antenni Asennus: antenni on asennettu annetun sisäpuolelle of-ruutuun.
Ei pidä laittaa antennin kohti laatikon osaa
, joka on sävytetty, koska tähän försämrar
vastaanotto-
SIM-kortin asennus Tutustu Oheiset ohjeet
HUOM SIM-kortti on sijoitettava sen
haltijoiden ja aloittaminen on pitänyt tapahtua kenellekään
toimiakseen jotta voida saatu
Tulee hassua Suomennosta, kylläpä tuosta yrmältää kunhan käyttää mielikuvitusta . . .
Käyttäjän lisäys viestiin 5.2.2012 klo 17:25:35
Jäi mainitsematta äsken että tuossa ei ole koko käyttiksen käännös kääntäjällä, ensimmäinen sivu vain, käännä ite lisää jos tarvii, olis tullu kaikkinensa piiiitkä "sivu" jos kokonaan olis kiäntännä . . .