Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Evästeasetuksesi on tallennettu.

asunto-osan ovi

LINDQVIST KIRSTI 1.9.2011 07:49

Nyt on uusi(vanha) auto alla ja mukavaltahan tuo tuntuu.Ainoa mikä tähän mennessä mietityttää on tuo pieni rako asunto-osan oven alareunassa eli alaosan vasen reuna pikkasen taipuu ulospäin.Vanhassa Dethlesissä oli sellaiset muoviset lisälukot(käännettiin vain ovesta karmin päälle) jotka hyvin tiivistivät siinäkin löysää ovea ja toimivat myös pieninä lisälukkoina.Onko näitä jossain myytävänä ja millä nimellä mahtavat löytyä?

LAURONEN TAPANI 1.9.2011 10:11

Huomasin itse viime talvena saman ongelman muutaman vuoden ikäisessä autossa, olen jahkaillut eri ratkaisuja millä saisi sen siististi korjattua, mutta ei ole tullut vielä hyvää ideaa. Minulla on rakoa myös yläreunassa. Ovi pitäisi jo tehtaalla tehdä hieman kaarevaksi, jolloin ylä ja alapää olisi tiiviimmin kiinni. Minun ovessa on ylä ja alareunassa jotkut metallikielet, mutta muu mekanismi puuttuu, oven sisällä on ilmeisesti tangot jotka työntää kieliä, mutta miten ne saa käyttöön, ei saa selvää, karmeissa ei ole koloa kielelle, mutta se olisi helppo tehdä.

Kirjoita vastaus

Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.