27.8.2011 15:20
27.8.2011 17:58
28.8.2011 15:20
30.8.2011 17:50
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Muutamat alan miehet ovat rakentaneet täytettävän kaasupullon kiinteästi autoon. Millaiset ovat mistähän saa tarvittavat liittimet ja letkut pullon ja auton seinän väliin? Antaisiko joku liitinten tyypit ja koot. Pullo on se punainen puolalainen.
Kyseessä on jokin stakon kaasupulloista. Ota siitä parit valokuvat ylhäältä ja yläviistosta, niin näkee mille täyttöpistoolille sen venttiilit on tehty. Seinäkiinnikkeitä löytyy valmiina. Lisätietoja saat kun mailaat : captainkiddjukka(at)gmail.com
Letkun ehkä joku trukkihuoltaja saisi tehtyä, mutta sitä täyttöliitintä ei varmaankaan täältä löydy. Liittimessä on takaiskuventtiili, muuten kaasua ( nestemäistä ) tulisi tankkauksen jälkeen takaisin koko letkullinen, niin ei voi olla.
Minä tilasin letkun Ives Van Meeneniltä, muistaakseni 140€ rahteineen. Aika pitkä letkun pitää olla, mullakin 150 cm on aivan jämti kun ulkoliitin on helmassa. Pullo pitää saada ulos letkuineen, muutoin ei asennus tahdo onnistua. Mulla on kaikki asennukset tehnyt kaasuasentaja, tuo letkun laitto on varmaankin siinä rajoilla saako itse tehdä. Letku ei saa vuotaa yhtään, siitä parista desistä nestemäistä kaasua tulee syttymiskelpoista seosta paljon.
Linkissä on Ivesin yhteystiedot. Homma toimii hyvin, maksat suoraa firman tilille ja tavara lähtee heti tulemaan. https://picasaweb.google.com/113500476871095750357/TankattavaKaasupullo#
@timppa
Käyttäjän lisäys viestiin 28.8.2011 klo 19:39:43 Tuossa letkun ja liittimen hintoja Ivesillä: http://www.vanmeenen.com/LPG-autogas-Vlaanderen/lpg-camper-motorhomes/fles_lpg_stako/vulslang-buitenvuller.html
Aktivoidu nyt Esa, Jukka on lähdössä messuille ja varmaan korvausta vastaan toisi sulle ulkoventtiilin, kenties koko letkun jos ryanin laukkuvaaka on suosiollinen.
@timppa
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.