18.7.2011 13:56
18.7.2011 14:53
18.7.2011 18:48
18.7.2011 19:00
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
ostin sähköllä toimivan siirrettävän ilmastintilaitteen , kuinka kylmää voi saada kun ei ole termostaattia vaan käy aina kun on päällä ? ajattelin viedä maakellariin, jota täytyisi viilentää kellarissa on mehuja joten pieni kellarin kuivuminen ei haittaa
Selvennäppäs vähän mimmosen oot ostanut.
Jos olet ostanut siirrettävän ilmanjäähdyttimen sen alin jäähdytys lämpötila on + 16 astetta ( yleensä asteikko loppuu/alkaa tuosta ja ylin asetus on + 26 astetta. )
Joten sellaisen käyttö on kellarin jäähdytyksessä paremminkin lämmittämistä . . .
Kerro merkki tai linkki kyseiseen vermeeseen . . . Nii katotaan . . .
no nyt, en merkkiä muista mutta teho on 7000 pthu olisikohan tommonen se tehon ilmaus, ostin nettikaupasta ja on kyllä kodissa ihan kivan tutunen, varmaankin tuo kirjoittamasi 16 astetta on totuus. Laitteessa ei ole automaattista lämmön säätöä, tästä ajattelin että voisi jäähdyttää myös kellarissa, kun se on aina käynnissä, taitaa olla erilainen jäähdytysaine näissä koneissa kun jääkaapeissa ?
Käyttäjän lisäys viestiin 18.7.2011 klo 19:14:23 tässä laitteessa ei ole kuin pyöritettävä katkaisin jossa on 5 asentoa kaksi on jäähdytykselle ja kaksi pelkälle puhallukselle ja sammutus
Pääsääntöisesti R 410 A, joissakin aniharvoin R 134 A.
http://www.spinea.fi/siirrettavat.htm
Onko laitteessa näyttöpaneli ?
Yleensä on ja siinä jonninmoiset painonapit jolla laitetta ohjataan ja lisäksi monessa mallisssa mukana tulee langaton kauko-ohjain.
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.