Siihen Ranskan pulloon asennetaan tiivisteellä varustettu muunnin. Linkin kuvasta liitin no 4 Muutoin se ei hevillä pidä vaikka kierre onkin sama, koska pullon puolelta puuttuu tiiviste.
http://www.wilhtom.fi/?p=productsMore&iProduct=344
@timppa
Ostakaa itsellenne tankattava pullo.
Käyttäjän lisäys viestiin 21.6.2011 klo 17:50:42
Linkin pikkukuva suurennettuna:
http://www.wilhtom.fi/index.php?p=galleryGalleryShow&iId=494&iIdLink=344&iType=1
Jos sieltä Rankasta löydät jostain myymälästä kumisen, poikkipinnaltaan neliön muotoisen tiivisteen, jonka halkaisija on sellainen kuin tyhjän pullosi venttiiliä katsomalla sopivaksi havaitset, voit sellaisen hyvin sinne väliin laittaa.
Ruiskit saippuavettä saumakohtaan niin näet pitääkö.
Käynpä mittaamasa ko. tiivisteen.
Käyttäjän lisäys viestiin 21.6.2011 klo 17:57:59
Eipä poikkipinta olekkaan neliö, vaan suorakaide. Halkaisija n. 18,5 mm sisäreikä n. 12 mm paksuus n. 2 mm.