20.6.2011 11:19
20.6.2011 17:34
20.6.2011 20:34
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Onko aiheesta ja sen vikakoodista tullut selvyyttä ? Nyt tällä hetkellä näyttää huoltoliikkeet olevan täyteen buukattu seuraavan kahdenviikon ajaksi joten on pakko koittaa selvitää ite.
Tuolta sivuilta löysin kyllä vinkin pakokaasupuhaltimen siivoamisen paineilmalla, ei korjaantunut, irroitin/kiinnitin jopa sulakkeenkin sieltä piirikortista, ei apua.
Löytyikö muita vihjeitä. Se vikakoodi on .-.---. ja tarkkoittanee sitä pakaokaasupuhallin ongelmaa?
Käyttäjän lisäys viestiin 22.6.2011 klo 06:08:55 No eipäs korjaantunut, ollaan ilman lämmitystä toistaiseksi.
Mitähän tämä, ti taa ti taa taa taa ti mahtanee tarkoittaa ?
Käyttäjän lisäys viestiin 4.7.2011 klo 08:13:31 Tilttivika tuli korjatuksi Solifer Centerissä Raisiossa.
Suur kiitos ammattinsa osaavalle asentajalle ja ennenkaikkea siitä, etteivät turhaan myyneet uutta puhaltimenmoottoria vaan kertoivat vian olevan vain hiilenpölyn joka aiheutti vikakoodin. Arvostan rehellistä ja hyvää asiakaspalvelua.
Taidampa poiketa muissakin huollonasioisa ko. liikeessä.
Oletko katsonut Truman sivuilta käyttöohjekirjasta. Sivulla 9 on häiriöistä jotain tietoa. http://www.truma.com/downloadcenter/combi4e6e_instruction_fin.pdf
Kiitos avusta. Eiköhän tämä tästä.
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.