2.6.2011 17:51
2.6.2011 18:02
3.6.2011 14:45
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Käyttäjän lisäys viestiin 2.6.2011 klo 18:15:51 Kuvattu omasta autosta jossain Hampurin pohjoispuolella. Eikä ollut ainoa vastaava tapahtuma reissun aikana.
Tulipas tavaraa ruutu täyteen!
Käyttäjän lisäys viestiin 7.6.2011 klo 14:00:24 Mulle tulee joka kerta tällaista:
âv_Ê–9Çœ€ (’;ð[î u-èQúÝ@nú8‹ßNÈ<;RYdß<‚¶ãÜwœ¹PlÙÐ@>.X+sŠú·t}=º}À\ÄâEÞgußÉQ¿psFóбðÝy‰8”¡´Á%½&šçîl¹e²,Ekz<ˆç‚nXܙ۴êÖS"ºïç|ºË»"¤jgð‹»2u¶ÑÍs-8¶›FŒnÒš7: ÿ¿7:l‘lRÏC›¥Ø"Ÿ¸þ7.±‹ÓÇV¯<9¸¬ª×ÃÍ®²n“XJ[_5—ÍšV ØÂlküËk)7A&Æ»Í{3nšøÌlknÆ>e°Í[©XÖ²éLMaXÚSسù´ó‘€a[Ö²íVqšì¬Îf±³^Íl1¨ÒÌöÚÖ+G°¬ÖÆâÔsb¾³yÆ6àö{c"UÖk=ÐÖufRØfÝfÖ>u¬ó‘|dŒÔn¢}bAkëØÝÆjÞr l¸-¶y´óŒÁàÆYÛt'4{)Á¬ë™N[çãO6Þma³òiœ”[x<ÚÛ”Ê\gäÊ> o'›O6Ö\hA”k3,>0j7͉®v…+@ ö<˜óƒüÉy'5µ€[±¶eäÏÎ+xÉí'-´Ø= p{Þ,üÛÄOAmàì ˜ËÈ2°OƒüÀmhA–·B{°¬5& íóˆ,°\nl@- dN žß0ÐÖ€Æé€[Ufcöù€Áì+ƒÛ§9 a9 dNdOošAŒ0{tˆ6 a9£Øòb=¾ylÝxkBxæ<˜óožOŒIí¸ŸZhöF1æSxo!!ºóG´ó£ØŽcÍ[ÂA£Ø€ZÛcõ¡µƒ6·ŽöЂÛnÖ‹¬$dmo4 ¶³k»»ì׿jLÉm´)”rœÎêE㜆´¾ñÇÒÇCÛ’àÐXœ¯¼q)ü•º0¨Á44¹îíî9í ÞKŠ…¦ÜÝ9äa5·ïî[÷ €1c ö\ãfù†BÆ–Þ0à ×Ðs²/4Žø³ÈçM[ËcÌs¤L†È™$‡ŽŒ˜{àEn.¿ÜqÅÝßÿ¾J•#n W°‡q‚ºwY"LvHPhúÕBͱ™œÈâ®ÀÅñng;0ètnçt»m¡Ãø”fÕApä„&²ÀBaÅé ”ï 4£9chëkôl®;˜¤fu:2ËÕ)ì2)µp4%£€&¡-8.l8ÆŽVlÛ^/ãYDX[3¤'kd¸Àöñä 8YC<^‰žY,Q±¹ø/"†Æ±äJ‹’@†æ´+}›þ³Šl[Um[z€@ý`ܼT÷àTÞÝ®ã1Ñ.Í6"Fùþ' 9>Û@û8Mpq–X°‘YÜKâØõÞñV7íA ú“Íß?ˆ fák!ÁmÀqFn×H6ŸU±n>Á…Òʆµ7ã8âW˜YhÔ(‰Ð©J[GÆ/z ôxâ:ÛÀ–è€;d?Õç×[Es‚µôi<ÃçÍɽˆÇùñkQ¾Â²“Ë6åÅ”f•gƒ.Üîe æ·sr©mýw®åî¥\Û<‰õ¼Hh €¡b°ŽúkŸÔÝ6¬¸>7½›o™T [6¡Q+{þÛÖœÞBñø{yÈ5¡¶6mº6mæ'°œ–{j¯hOƼdö„öÚO£Ø“Ø1ƒcxïhÙœFç]6Ù—R¥[¼Ô=¸žÿwt'‡I9¼érS²¬Ä ´°†äûuñkßî\—$È}»C4ux6š\B{zÄõÈ®ó‰ ¯I–«ÑQ³ïû™¨OÃØ<]Ÿ$@ËïÉч$P ˆëq¼”ѳkîQUB[‚>" ½¿¹µ×ß:t,:nMSÆ+e:é˯T'ùBŽ)K oyßÞ¬·b•Ëb5"ÈœŠëy»±ÖÁ«¶Kj3“ã¬
Käyttäjän lisäys viestiin 7.6.2011 klo 14:01:40 Ei näytä Helsingiltäkään, missä mahtaa olla vika?
Tuohan on kuin suoraan heisingistä:)
Helsingissä myös rampilta tuleminen ja kärkikolmio ovat ihan outoja juttuja. Max. 40 km/h vauhdillä vaan ja mielellään ilman vilkkua etuajo- oikeutetulle 80 km/h tielle. Ja mihin väliin tahansa.
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.