8.3.2011 11:19
8.3.2011 12:09
11.3.2011 09:56
11.3.2011 15:06
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Onko kukaan täällä sivuilla ostanut race chip tehoboxia suomesta Hänniseltä? Olen koettanut muutaman kerran soittaa näiltäsivuilta saamiini puhelin numeroihin mutta en ole saanut niistä selvää vastausta missä puhelut ovat. Kerran on joku vastannut hoonolla suomella ja varoen mutta ei ole selvinnyt kuka on ja missä. Kyselee JR
Kun ei tietävämmät huomaa vastata vielä niin minä vaan kerron että ymmärtääkseni Hänninen on jo matkalla jonnekin Etelä-Eurooppaan uusine Hymereineen. Se ei tietysti selitä puhelinongelmia välttämättä.
Joo Ratilainen ja kiitos Martti ! Olen ollut matkalla tänne Portugaliin 28.02 lähtien. Laitan jokaiselle soittaneelle tekstiviestin, njotta reisusa ollaan, mutta kysyä sopii kaikenlaista, kunhan lähettääpi tekstiviestin tai e-mailin. Vastaajaan on sitten hyvä jättää yhteystietonsa. Pari soittajaa on kyllä ollut ihan hienosti tuppisuuna, eikä ole jättänyt mitään viestiä. Homma on hoidossa, reisusa ei aina voi ihan täysin vastailla puhelimeen, valitan. Tulee vielä kalliimmaksi, paitsi tekstiviestillä tai e-maililla: captainkiddjukka@gmail.com
Nöyrimmät anteeksi pyynnöt Jukka Hänniselle että yritin soittaa teille vaikka olette ulkomailla. JR
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.