14.1.2011 13:33
14.1.2011 14:11
14.1.2011 18:40
17.1.2011 11:10
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
hei, suunnittelen em. pyörän hankintaa, vanhana ja vaivaisena nosto on hankalaa, siksi pyörä pitäisi saada taitettuna mahd. alas. Fiamman joustava Carry Bike Premium SC näyttäisi ratkaisulta kun alakiskojen etäisyyttä toisistaan voi säätää, samoin kiinnitysaisan korkeutta. Samoin aisojen pituutta voi lyhentää, mieluusti yhden oven levyiseksi. Onko jollakulla kokemusta tällaisesta virityksestä.
Ei ole tuosta telineestä kokemusta, mutta muistelen nähneeni telineitä, jotka voidaan vivulla laskea alas lastauksen ajaksi ja sitten nostaa ylös. Alla yksi esimerkki tällaisesta:
http://sarkacaravan.reimowebshop.com/carry-bike-lift-77-kiinnitysnauhalla-p-441040.html
Hinnat näyttävät olevan vähän jäykkiä kalliimpia.
Itellä on ollut tollanen veivillä nostettava pyöräteline. On hyvä ja toimiva . Kahdella hihnalla veivataan ylös ja alas. Säästää selkää. Yksi juttu on huomioitava kun laittaa alhaalla pyörät kiinni niin jos käyttää jotain hihnoja (mustekaloja) että hihnat ei ole esteenä nosto hihnojen tiellä.HYVÄ... Hinta on kyllä kova, mut jos tarvii niin kannattaa hankkia.
Hieman oma lehmä ojassa, mutta jos sinulla on autossa vetokoukku niin oletko ajatellut siihen kiinnitettävää telinettä yhtenä mahdollisuutena. Teline tulee aika matalalle n. 50 cm maasta ja on irroitettavissa kun sitä ei tarvitse. Sellainen myynnissä esim. minulla tuolla http://www.karavaanarit.fi/ajankohtaista/etuteltan_puheet/tavaratori/?E26561M=6&x26561=73537899
TV: Juha
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.