Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Evästeasetuksesi on tallennettu.

Pyrkijä sähköpyörän e 200 kuljetus Fiat Adria maxi Vanilla 2 takaovea

MUSTONEN ANTERO 14.1.2011 13:33

hei, suunnittelen em. pyörän hankintaa, vanhana ja vaivaisena nosto on hankalaa, siksi pyörä pitäisi saada taitettuna mahd. alas. Fiamman joustava Carry Bike Premium SC näyttäisi ratkaisulta kun alakiskojen etäisyyttä toisistaan voi säätää, samoin kiinnitysaisan korkeutta. Samoin aisojen pituutta voi lyhentää, mieluusti yhden oven levyiseksi. Onko jollakulla kokemusta tällaisesta virityksestä.

SUOMINEN TAUNO 14.1.2011 14:11

Ei ole tuosta telineestä kokemusta, mutta muistelen nähneeni telineitä, jotka voidaan vivulla laskea alas lastauksen ajaksi ja sitten nostaa ylös. Alla yksi esimerkki tällaisesta:

http://sarkacaravan.reimowebshop.com/carry-bike-lift-77-kiinnitysnauhalla-p-441040.html

Hinnat näyttävät olevan vähän jäykkiä kalliimpia.

KAAKKOLAHTI ANITA 14.1.2011 18:40

Itellä on ollut tollanen veivillä nostettava pyöräteline. On hyvä ja toimiva . Kahdella hihnalla veivataan ylös ja alas. Säästää selkää. Yksi juttu on huomioitava kun laittaa alhaalla pyörät kiinni niin jos käyttää jotain hihnoja (mustekaloja) että hihnat ei ole esteenä nosto hihnojen tiellä.HYVÄ... Hinta on kyllä kova, mut jos tarvii niin kannattaa hankkia.

SOHLBERG JUHA 17.1.2011 11:10

Hieman oma lehmä ojassa, mutta jos sinulla on autossa vetokoukku niin oletko ajatellut siihen kiinnitettävää telinettä yhtenä mahdollisuutena. Teline tulee aika matalalle n. 50 cm maasta ja on irroitettavissa kun sitä ei tarvitse. Sellainen myynnissä esim. minulla tuolla http://www.karavaanarit.fi/ajankohtaista/etuteltan_puheet/tavaratori/?E26561M=6&x26561=73537899

TV: Juha

Kirjoita vastaus

Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.