Saisiko vinkkejä, joita voisi kokeilla seuraavaan ongelmaan:
Alden pannuun on vaihdettu kärjet, sytytin ja piirilevy. Lähdin viime viikolla reissuun ja pannu käynnistyi ongelmitta ja toimi siihen asti, kun sisälämpötila saavutti halutun lämpötilan. Termostaatti (tai joku muu, ei sillä väliä) ohjaa automaattisesti pannun syttymistä ja sammumista. Pannu kyllä sammuu, kun haluttu länmpötila on saavutettu, mutta ei syty automaattisesti. Joskus pitää painaa käynnistysnappia jopa toista kymmentä kertaa, jotta pannu syttyisi. Pannu pysyy käynnissä taas siihen asti, kun haluttu lämpötila on saavutettu, ja sen jälkeen ei käynnisty automaattisesti. Mukava juttu yöllä, kun saa jatkuvasti käynnistää sen itse 0,5 - 1 h välein. Autossani on lämmönvaihdin ja kun lähdin ajelemaan takaisin kotiin, niin pannu toimi moitteetomasti koko ajon ajan, mutta heti, kun olin pysähtynyt ja haluttu lämpötila saavutettiin, niin eipä lähtenytkään automaattisesti käyntiin.
Voisiko ongelma olla, että jossain voisi olla nokea/karstaa, mutta missä? vai voisiko ongelma olla ilman saannissa? Tuntuu niin omituiselta, että ajaessa toimii, mutta paikallaan ei. Voisi kuvitella, että tärinä/ilmavirta vaikuttaa pannun toimintaan.