8.12.2010 18:49
8.12.2010 19:00
8.12.2010 19:09
8.12.2010 19:19
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Kuinka vaikea operaatio tuo olisi? Alde kiinnostaisi sen sähkövastuksen tehokkuuden takia. Pelkkä Alden pannu asennussarjoineen maksaisi noin 1500€.
Eihän tuo lämmitysjärjestelmän muutos vaadi muuta kuin kaikkien sisärakenteitten muutoksen. Niin ja vähän putkenvetoa siihen päälle.
kulkine ?
Saa tehdas asennetun vermeen jossa on kuitenkin otettu jo valmistusvaiheessa huomioon lämmitysjärjestelmän "henk.koht" vaatimukset . . .
Tuon lämppärijärjestelmän kunnolla teko ei ole "illan juttu" eikä euron remppa . . .
Jos kuitenkin ryhdyt toimeen, onnea ja menestystä operatsuunille . . .
Pikkaset parantelet tuota Truman putkistoa ja ostat tuollaisia lämppäreitä yhden tai kaksi . . .
http://www.vaunupalvelu.fi/tuote.php?id=77
kyllä Truma EH vaihtaminen Alden on niin suuri työ että se ei kanata,koska täytyy olla kaikijen kaapien takana ilma solat ja sohvien alla myös ja putkien veto on todella hankalaa"" mutta ei mahdoton"".Omalla kohdalani tein valinan ja vaihdoin auton uuteen Dethleffsiin siloin on pannukin uusi niin ei huolia ole ollut.TV Kulkuri
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.