30.11.2010 16:09
30.11.2010 18:06
30.11.2010 19:10
30.11.2010 19:12
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Täytyy kehua paria ohjelmaa joilla voi suunnitella reittejä ja muuntaa eri Navigaattoreille sopiviksi POI tiedostoiksi.
TYRE http://www.janboersma.nl/gett/
TYREllä voi suunnitella reitin kartalla (Google mapissa) ja tallentaa sen Tomtomin *.itn muotoon, tai muuntaa pisteet POI tiedostoksi. Reitin voi suunnitella myös Tomtomin POI tietoihin perustuen. Jos esimerkiksi lomareissulla tallentaa pysähtymispaikat POI pisteiksi, voi Tyrellä katsoa kartalla tehdyn reitin.
POIedit http://www.poiedit.com/index.htm
POIeditillä voi muuntaa navigaattoreiden POI tietoja eri merkkisille laitteille sopiviksi.
Jos haluat oikein hyvän poi pisteiden muunnosohjelman niin hae netistä "ITNconverter" niin jopa alkaa kääntyä noin liki40 erin navin ymmärtämään muotoon.
Testasin tuota ITNconverteria, puolensa kummassakin. ITNconverter osaa muuntaa eri formaattien kesken, mutta johtuneeko tottumuksesta vai mistä, minusta noiden reittien ja POI pisteiden välinen manipulointi tuntuu käyvän helpommin minun esittämillä ohjelmilla.
ITNconverter tekee kyllä POI tiedostoista sujuvasti reitin Tomppaankin (*.itn).
Onko äiti vai tytär vaiko molempi parempi, sitä voi kukin testailla ja valita omansa.
Tuossa vielä linkki tuolle ITNconverterille http://www.benichou-software.com/index.php?option=com_content&view=article&id=4&Itemid=2&lang=en
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.