8.11.2010 21:43
13.11.2010 00:37
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Alkaa olla kropassa sen verran vaivaa ja penkit ei oikein iskussa enää 250tkm ajetussa ole. Annappa vinkki mistä hyvät penkit LMC lord Liberty 566:n ja uusia saa kaupasta muttei varaa sellaisiin joten älä niitä neuvo mutta hyvät ja toimivat olis hakusessa ja kääntyvä sais olla kuskinkin niin pääsis helpommin matkailemaan, apparin alusta on jo sellainen. Alustan kääntyvän saa hankittua mutta jos sellainenkin jo niin hyvä. Eli jos sinula kokemusta eli olet laittanut jonkin auton penkit ja hyväksi todennut niin kerro minkä ja mitä piti muuttaa niin auttaisit vanahaa karavaanaria hätässä. Ja tietenkin jos sinulla penkit ylim. niin tarjoa. Ties vaikka olet uudet hankkinut ja vanhat passais meille vielä hyvin =) Kattellaan ja ootellaan.
Talven alkua kaikile..
SFC 73094 Jorma ja Paula Siilinjärvi
jotamo@wippies.fi tai soita 0400 434442
Näin saman vuotisesta autosta kuvia ja siinä visiin vakiona käsonäjalliset etupenkit ja sellaiset elpaisi meillekkin joten jos joku vaihtanut sellasten tilalle itselleen jostain syystä etupenkit niin tarjoappa vanhoja meille.
Jorma ja Paula 73094
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.