IPATTI VEIKKO
5.10.2010 17:24
Navigointiohjelma "Navicore 2006 2008 Eurooppa" Jos löytyy ottaisitko yhteyttä pes1tol@mbnet.fi tai tälle palstalle
RAUTIAINEN KARI
6.10.2010 15:00
2005 ja 2007 upgrade olisi...
IPATTI VEIKKO
6.10.2010 18:49
Laita viesti pes1tol@mbnet.fi niin pääsemme keskustelemaan jatkosta. Onhan se 2007 Eurooppa versio
RAUTIAINEN KARI
6.10.2010 19:21
Jep. Eurooppa on.
Saat koko läjän. Maksaa potin valitsemaasi nestettä. Että tarpeesi mukaan. Kokis kertoo ettei tarve ole suuri. Rellu kertoo että iso hätä ja tarve on :-)
IPATTI VEIKKO
8.10.2010 19:41
Näin tapahtuu kunhan ensteks sekstataan tuotteet, sopiihan se näin.
RAUTIAINEN KARI
8.10.2010 20:28
Tyrkkääs viestiä. rauziÄTrokki.net