12.9.2010 11:50
12.9.2010 17:07
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Oltiin kesällä Skotlannissa Island of Skyellä ja siellä tuli vastaan tilanne, että vain satelliittiantennilla olisi nähnyt TV:tä. Täällä pohoisessa Rovaniemellä ei kuulemma saa hankittua kyseistä laitetta matkailuautoon vaan se pitäisi ostaa jostain etelämpää. Lisäksi todettiin, että kannattaisi olla kyseinen kampe automaattihaulla kun aina joka paikassa joutuu uudelleen suorittaan haun, mutta tälläinen maksaaa kuulemma 2000-3000€. Lisäksi kuulemma suomalaisilla satelliitipaketeilla saisi periaatteessa katsella vain Suomessa. Miten mahtaa yleensä tämä aisia olla karavaanareilla järjestetty?
Voisit aloittaa perehtymisen Ten Haaft-firman Oyster satelliittiantenneihin. Niillä näkee koko eurooppalaisen satelliittitarjonnan, ja automaattihaku osana kokonaisuutta on kyllä sen 2-3 tyyssenin väärtti jos reissailet vähän missä tahansa. Ne näkyvyysaluekartat ovat olennaisia. Säästämällä tuhat maksuyksikköä, niin todennäköisesti et näe juuri sitä mitä haluat vaikkapa Faron kämppärillä. Oysterit saa suomenkielisinä, muista merkeistä en tiedä. TV-lupatarkastajat ainakin voit unohtaa.. Ja kaikkialla saat vapaasti katsella. Voin avustella hankinnassa, laita jotain yhteystietoa.
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.