Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Evästeasetuksesi on tallennettu.

Satelliittiantenni

SETÄLÄ VELI-MATTI 12.9.2010 11:50

Oltiin kesällä Skotlannissa Island of Skyellä ja siellä tuli vastaan tilanne, että vain satelliittiantennilla olisi nähnyt TV:tä. Täällä pohoisessa Rovaniemellä ei kuulemma saa hankittua kyseistä laitetta matkailuautoon vaan se pitäisi ostaa jostain etelämpää. Lisäksi todettiin, että kannattaisi olla kyseinen kampe automaattihaulla kun aina joka paikassa joutuu uudelleen suorittaan haun, mutta tälläinen maksaaa kuulemma 2000-3000€. Lisäksi kuulemma suomalaisilla satelliitipaketeilla saisi periaatteessa katsella vain Suomessa. Miten mahtaa yleensä tämä aisia olla karavaanareilla järjestetty?

HÄNNINEN JUKKA 12.9.2010 17:07

Voisit aloittaa perehtymisen Ten Haaft-firman Oyster satelliittiantenneihin. Niillä näkee koko eurooppalaisen satelliittitarjonnan, ja automaattihaku osana kokonaisuutta on kyllä sen 2-3 tyyssenin väärtti jos reissailet vähän missä tahansa. Ne näkyvyysaluekartat ovat olennaisia. Säästämällä tuhat maksuyksikköä, niin todennäköisesti et näe juuri sitä mitä haluat vaikkapa Faron kämppärillä. Oysterit saa suomenkielisinä, muista merkeistä en tiedä. TV-lupatarkastajat ainakin voit unohtaa.. Ja kaikkialla saat vapaasti katsella. Voin avustella hankinnassa, laita jotain yhteystietoa.

Kirjoita vastaus

Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.