Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Evästeasetuksesi on tallennettu.
HALME MARTTI 12.8.2010 23:39

Menin typeryyttäni kommentoimaan Antti Lahden Rauman sivustoille. Älkää menkö Maskuun kaasuostoksille. Tämä sivusto olikin tarkoitettu vain raumlaisil.

SARANPÄÄ MATTI 13.8.2010 09:52

Eläpä Martti mittää! Uskon ihan tosissani että minun lisäkseni paria muutakin kiinnostaa enemmän se, mistä edullsta kaasua saa Turun seudulla kuin Raumalla. Ihan noin vaan talousalueen koosta vois vetää tuommosta johtopäätöstä.

Että omasta puolestani kiitos kun vinkkasit!

KNAAPI JUHA 13.8.2010 09:57

Älä hyvä Martti kieriskele tunnontuskissasi. Eihän tuo Anttikaan huomannut informoida alunperin, että tarkoitus oli nimenomaan kertoa, että nyt Rauman seudultakin saa kaasua.

Antti on kuitenkin laajasydäminen ja (niin on minulle kerrottu) huumorintajuinen veikko, joten anteeksiantoon voinet suhtautua toiveikkaasti.

Nyt me taas kaikki tiedämme, missä mennään. Rauha maassa ja ihmisillä hyvä tahto.

LAHTI ANTTI 13.8.2010 10:19

Totta kai noin hieno aloitus hyväksytään!!!

HALME MARTTI 13.8.2010 21:25

Kiitos Antti ja muut. Voihan käydä niinkin, että porilaiset tulee isomman oikeudella ja hamstraavat Rauman kaasut ja raumlaise joutuvatkin ajelemaan Maskuun asti ihmettelemään Sukarin Topin poskettomia tarjouksia. Hyvää ja lämmintä kesänjatkoa ihan kaikille ja kieriskellään kerrankin helletuskissamme!

Kirjoita vastaus

Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.