Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Evästeasetuksesi on tallennettu.

Muovipuskurin korjaus

HINTIKKA ESKO 20.5.2010 10:39

Olisiko neuvoja, miten korjaisin halkeaman muovipuskurissa. Mistä voisi ostaa liimaa, korjaussetin tms?

Maalaamista tai paklausta ei tarvita.

VALKAMA MARKKU 20.5.2010 10:44

Jos "frakenstain"-tyyli kelpaa ota ja asettele palat niin hyvin yhteen kuin pystyy ja sitten kuumalla sähkökolvilla (takapuolelta, jos pystyy) sörkkii saumaa siten että saa muovin sekoittumaan mahdollisimman syvältä ilman että ulkopinnalle näkyy. Syntyy käsittämättömän hyvä tulos, hölmömpi ei huomaa ja fiksu ei virka mitään.

M Arkku

RUUSKA ERKKI 20.5.2010 11:25

mustiolla korjaa oikein ammattimies muovipuskureita siis niin sanotusti hitsaa on varmaan muuallakin kun kyselee,tv eki ps mustio kuuluu raaseporin kaupunkiin

MAKKONEN ARI 20.5.2010 17:05

Jos liimalla ajattelit tehdä pienen fiksauksen niin ehdottomasti sellanen kakskomponenttiliima joka kuivuttuaan jää hieman elastiseksi. Ei missään nimessä epoksia tms selläasta kovaksi kristallisoituvaa liimaa. Muovin hitsaus on varmin ja "fiksusuin" tapa korjata isompia halkeamia tms vaurioita.

HINTIKKA ESKO 23.5.2010 16:43

Kiitosta. Kokeillaanpa.

Kirjoita vastaus

Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.