Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Evästeasetuksesi on tallennettu.

DNA-mokkula

HAUTANIEMI ERKKI 17.5.2010 15:25

Kokemus dna-mokkulasta.Vihti Otalampi salmen ulkoilualue. Tällä alueella 3g ei toimi vaikka olivat ensin luvanneet n 2 1/2 vuotta sitten. Viime kesänä lapin asumattomilla alueilla oli monessa paikkaa 3g. Kannattaa varmistaa operaattorilta vaikka kartta näyttää alueella olevan 3g. Tämä koskee kaikkia operaattoreita. Mahdollistaa kaupan purkamisen, jos laite ei toimi siellä missä on itse ajatellut sen toimivan. Tässä pari kirjoitus esimerkkiä. Näitä ennen luvattiin noin 1/2 vuoden päästä. Muuten on toiminut aivan hyvin.

SALO MARKKU 17.5.2010 16:37

Eki soita.

HYTTILÄ ESKO 17.5.2010 20:12

Elisan 3G 900mhz on ainakin tuolla alueella. Eli uudemmat "mokkulat" ja kortti sisään.

HINTIKKA ARI 23.5.2010 19:33

Salmessa ei Sonerakaan toimi kuin modeeminopeudella. Eli ei ole 3G verkkoa. Elisa saa näköjään 3G yhteyden eli se toimii kunnolla. Näin tänään kun testasin Soneran mokkulaa ja kännykkää jossa Elisan kortti.

HAUTANIEMI ERKKI 27.5.2010 11:41

Ilokseni huomasin Salmen alueelle on saatu DNA:n 3g vaikka ilmoittivat aikaisemmin ettei aika ole ajankohtainen. Tullessani tie n 120 Helsigistä, 3g alkoi jo Ollila nimisen paikan luota ja toimi katkeamatta salmen alueelle saakka.

Kirjoita vastaus

Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.