Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Evästeasetuksesi on tallennettu.

Caravankauppa.com

VIRTANEN HANNU 6.5.2010 19:46

Onko kenelläkään kokemuksia otsikon nettikaupasta. Ei vastaa s-postiin, puhelut menee kännykkävastaajaan.

AHONEN AULIS 6.5.2010 19:56

tässä nyt alkuun ko.firmasta http://www.karavaanarit.fi/ajankohtaista/etuteltan_puheet/tarvikkeet/?x26558=Search&Order=-submit_date&N=100&q=caravankauppa.com&nickMid= Siitä kun luet niin asia selviää.Terv:AA.

PULKKI MARTTI 6.5.2010 19:57

Etpä taida olla ensimmäinen joka kyselee. Ainakin jäsenkeskustelun puolella oli helmikuussa viestiketju caravankauppa.com mikä tämä liike on. Taitaa olla huijarihommia.

AHONEN AULIS 6.5.2010 20:05

tuossa vielä lisää http://www.karavaanarit.fi/ajankohtaista/etuteltan_puheet/jasenkeskustelu/?x26564=Search&Order=-submit_date&N=100&q=caravankauppa.&nickMid= Terv:AA.

VIRTANEN HANNU 6.5.2010 21:17

Kiitos linkeistä, olis pitänyt tietenkin itse hoksata hakee... En onneksi vielä tilannut, pitänee pysyä erossa.

OJA JUHANI 6.9.2010 22:34

juu kyllä on kokemusta tilasin tuolta "huijarilta" takavalot vaunuun kesäkuun alussa eipä ole näkyny vaikka poliisillekki on tehty rikosilmoitus on toki luvannu paluttaa rahat mutta saapa nähä tässä syksyn kuluessa eli en suosittele kellekkää moista huijaria joka ei vastaa mihkään

KARELL HANNU 9.9.2010 18:22

Sama homma, ilmoitus tehtiin kun ei vastannut millään ja vasta sen jälkeen saatiin ihme kyllä rahat takas toimittamattomasta ja maksetusta osasta. Virkaihmiset sanoi tosiaan et näitä on muitakin ilmoituksia tullut...

LAAKSO MARKKU 10.9.2010 21:28

Ja vieläkin näyttää olevan nettikauppa pystyssä! Aina vaan joku tietämätön taitaa tilata. Kumma juttu kun mikään viranomainen ei näytä saavan kauppaa sulkemaan oviaan vaikka asiakkaita johdetaan harhaan koko ajan.

Kirjoita vastaus

Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.