1.4.2010 15:51
1.4.2010 18:09
1.4.2010 18:26
2.4.2010 20:53
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Kerokaapa omia näkemyksiänne matkailuautoon liitettävästä peruutuskamerasta. Olisi aikomus hankkia sellainen, ehkä navigaattorin yhdistelmä? Kehuja-moitteita! Tsekkailin engzet.com-sivustoilta ja aikamoinen valikoima siellä on.
Jos haluat hyvän kameran, pitää mielestäni olla ainakin seuraavat ominaisuudet: -riittävä kuvakulma että näkyy kulmat, vähintään 100° -tukevarakenteinen, mielellään metallikopalla. -kaapelilla kytketty, langattomissa monesti häiriöitä. -mielellään suoja-läpällinen, ei linssi kurastu. -lämmityksellä varustettu, ei hikoile. -infrapuna ledeillä varustettu että näkee pimeessäkin.
Lisäksi hyviä ominaisuuksia on mm. mikrofoni, kuulee avustajan kommentit paremmin :-)
Esim. tässä hyvä vaihtoehto:
http://www.carlights.de/rueckfahrkamera/shutter-rueckfahrkamera-cm-srfk.html
Näytössä taas on tärkeätä että on riittän kirkas, muuten et näe auringossa mitään näytöltä. suosittelen vähintään 400 cd/m2, mielellään vielä enemmän, mutta hinnat tuppaa nousemaan mitä kirkkaampi.
http://www.karavaanarit.fi/ajankohtaista/etuteltan_puheet/tarvikkeet/?x26558=Search&Order=-submit_date&N=100&q=peruutuskamera&nickMid=
Tässä vähän apua hakukonneen käyttöön. Yksinkertasela sanala "Peruutuskamera" löytyy heti vähintään 268 vastausta kysymyksees. Selaileppa nuita siinä uusia vastauksia ootellessas.
Eipä sitöä oikotietä onneen ole,eikä hyvää saa halvalla ,tuossa linkki Wolecon sivuille missä on hyviä,mutta ei halpaja peruutus kameroita. ¨Minulla on se kaksi linssinen malli,mutta mutta parempaa saa hakea,nänhttp://www.waeco.fi/(S(20pirajnnzuxumbninftob55))/engine.wbf?page=00000055000002500000007620070920190923ee likelle ja kauas.
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.