Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Evästeasetuksesi on tallennettu.

Trumatic C4002 mykistyi oudosti, löytyisikö vinkkiä

METSÄMARTTILA VEIJO 24.3.2010 18:20

Trumatic C4002 (pelkkä kaasu)toimi eilen normaalisti, tänään se ei käynnisty kuuluu vai "humahtava" ääni kun se ilmeisesti yrittää käynnistyä, mutta mitään ei tapahdu. Vihreä merkkivalo palaa normaalisti, mutta se oranssi boilerin valo tai punainen häiriövalo ei syty. Olisiko jollakin ideaa mikä neuvoksi

HYTÖNEN RAIMO 24.3.2010 19:04

Ehdottaisin ihan ensimmäseksi tarkastamaan onko pullossa kaasua?

METSÄMARTTILA VEIJO 24.3.2010 19:39

Kaasua on puolisen pulloa ja hellakin toimii sillä ihan hyvin.

SILMUNEN HANNU 24.3.2010 20:12

Meillä ollut samanlaisia tilanteita, viimeksi syksyllä Norjassa. Soitettiin Suomeen korjaajalle, hän ei keksinyt mistä viasta voisi olla kysmys. Seuraavana päivänä se taas toimi...niillä on käsittämätön sielunelämä!

t.Kaarina

METSÄMARTTILA VEIJO 25.3.2010 12:33

Tiedoksi muillekin. Vika oli paloilman lämpotila-anturissa. Osaluettelossa nimellä "Termostaattilevy paloilma"

KOJONEN JARNO 7.5.2010 23:31

En muista trumaticin mallia, vanhemmilla autossa. Ei toiminut ja ihmeteltiin miksi, 9V patteri oli loppu. Tämä antaa kipinän lämmitimelle, vaidon jälkeen toiminut vuoden ihan hyvin.

Kirjoita vastaus

Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.