16.2.2010 15:06
16.2.2010 18:10
17.2.2010 12:57
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Välillä kiitoksen sana! Huolimattomuuttani kadotin talvipeitteestä säilytyspussin. Peite on M.Huhtalon tekemä Masa-suojapeite. Niinpä soittamaan Tornioon että näin on käynyt ja uutta tarvittais.
Kaima totesi että "jo vain uusi pittää saaha, ei ehdi enää tännään postiin, mutta huomenna lähtee". Hintaa en huomannut edes kysyä. Ylihuomisin tuli kirjepostissa uusi pussi, aivan kuten oli luvattu, mutta laskua eikä lainkaan. Tietysti olin valmistautunut omasta virheestäni myös maksamaan.
Erinomaisen hienoa toimintaa kotimaiselta valmistajalta, jolla on lisäksi erittäin hyvät tuotteet. Useampia peitteitä käyttäneenä väittäisin että Masa-suojapeite on markkinoitten paras, noin paljaalla varvastuntumalla mitattuna!
Paras pussi ja paras palvelu, Matilla Matin kehumana! Jatketaan kehua muillekin lajikumppaneille!
Hyvä Huhtalo!
Mukavaa lukea välillä päinvastaisistakin tapahtumista ja myönteisistä kokemuksista. Tämä meidän kirjoitteluportaalimme kun on ihan liian usein muodostunut ikäänkuin "itkumuuriksi". Matkantekoon kuuluvista pikku vastuksista tehdään eläämää suurempia kysymyksiä ;)
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.