NIEMINEN RAIMO
1.9.2009 18:12
mm.Photonav 4.3 navigaattori 45.50 € postikuluineen. Kaikenlaista muutakin sälää on tarjolla.
http://www.verkkokauppa.com/?page=http://www.verkkokauppa.com/main.php?path=suoratoimitukset
@rami
HALMEENMÄKI JUHANI
2.9.2009 22:29
Eikös se ALV pitäisi maksaa Tulliin kun tavara saapuu Suomeen? Siis ainakin rehellisten?
MIKKONEN ESA
3.9.2009 01:38
Eipä tartte maksaa alvia alle 45.45 hintaisista tuotteista tulliasetuksen 2 pykälän mukaan!tossapa tuo pöydällä Photonav on kotiin postitettuna hintaan 45.40!nyt jo loppuneet Ahvenanmaalta!
AHONEN KAI
3.9.2009 10:25
Kiitos vinkistä, itselle tulossa Aiptek PocketCam 8200 - 10 megapikselin 45.40e
HALMEENMÄKI JUHANI
4.9.2009 17:20
Niinpä niin, alle 10e suuruista alvia ja tullia ei kanneta. Tosin kun tuo verkkokaupassa nyt käytetty porsaanreikä tulee ilmi niin saattavat pistää noutamaan tullista maksulappu todisteena, ihan vaan että saavat tukkoon. Siihen tullilla on oikeus.
AHONEN KAI
4.9.2009 18:43
Ilmoita tullille tästä porsaanreijästä, sinulla on siihen oikeus ;)
HALMEENMÄKI JUHANI
6.9.2009 21:32
Silti olisin pahasti miinuksella tullin pärstäkerroin-tilastossa eli hankalien asiakkaiden listalla. Olen nimittäin erehtynyt haluamaan palvelua ko laitoksessa ja oikein useampaan otteeseen, toivottavasti eivät lue tätä kun nimikin näkyy...
NYYSSÖNEN KAJ
7.9.2009 19:09
Juhani keskustelet tätä julkisella = Tullin puolella