27.8.2009 15:20
27.8.2009 17:24
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Hei Kaikille ! Olen yrittänyt lueskella täältä ilmastointilaitteista. Mistään en vain ole löytänyt tietoja hinnoista (asennus, laite, akut ja uusi-inventteri). Itse siis olen todellinen "peukalo KESKELLÄ kämmentä" MIÄS ;D Autosta löytyy tällähetkellä inventteri teholtaan 900 W. Tarvitsemme siis (minä, RAKAS vaimoni ja koirat) kesää varten viilentäjän autoomme, joka voisi olla käytössä myös ajon aikana. Talvet auto "seisoo" pihassamme katoksessa. Mieluisin sijoitus paikka olisi automme katolla. Paikkakunta missä asumme on Askola, joten asennusliike voisi sijaita etelä-Suomessa. KIITOS kaikista vastauksista jo etukäteen.
T: Hessu :) p.s. kuten kerroin "näppäryydestäni" en siis luultavasti osannut käyttää hakuja aikaisempiin keskusteluihin oikein :=)
http://www.dometic.com/fi/Europe/Finland/Private-Consumer/Matkailuajoneuvojen-varusteet2/Ilmastointilaitteet/Tuotteet/?productdataid=83879
Voidaan käyttää myös ajon aikana invertterisarjalla DC-Kit-1 (lisävaruste)
Tuo on ainut oikeastaan jota on järkevää käyttää akuilla ? ?. . .
http://karavaanarit-fi.directo.fi/vaunut_ja_autot/huoltoliikkeet/
Jari
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.