JORVA OLLI
31.7.2009 20:40
Sastamalassa ( Vammala ), on miellyttävää todeta kauppiaan olevan sanansa mittainen mies !
Kiitos siitä!
@Olli
JANHONEN MATTI
1.8.2009 14:03
Tämä Ollin tapaus on hyvä esimerkki. Ollin kokema koetaan itsenstäänselvyydeksi, ei kiinnosta Ollin lisäksi ketään.
Ans olla jos Olli olisikin valittanut saamastaan huonosta palvelusta, niin kyllä löytyisi myötäeläjiä ja kohta sama liike olisi haukuttu moneen kertaan paskaan asti.
PALIN MATTI
1.8.2009 16:23
Tuo, minkä kaima kirjoitti, on yksi näitä elämäntotuuksiamme. Itse emme sille voi mitään. Se on vaan pakko tehdä, niikuin syöminen, juominen, lisääntyminen, veronmaksu, jne...
LINDROOS LAURI
6.8.2009 22:23
Kävin paikan päällä tänään. Reilu asiallinen palvelu. Lupasivat jopa hankkia osia, jota en ole vielä mistään saanut.
Menestystä yritykselle jatkossakin!
t. Lauri
HALMEENMÄKI JUHANI
7.8.2009 16:26
Postimyyntiasiakkaan kiitokset, etenkin yhteydenpito toimi hyvin.
KEROKOSKI KATJA
7.8.2009 21:09
Pojille todella kuuluu suuret kiitokset, mukavasta, asiantuntevasta, opastavasta ja joustavasta palvelusta joka vielä tehdään ystävällinen hymy huulilla!! Todella harvinaista nykypäivän Suomessa!! Tsemppiä jatkoon!!!
KOPONEN KAUKO
9.8.2009 15:56
Lämmin kiitos Suomen Caravanmarketille lahjoittamistaan arpajaispalkinnoista Kunkun liikennetreffeille. Hyvää jatkoa,toivoopi SF-Caravan Satakunnan turvatoimikunta.
SALMI PETRI
15.8.2009 23:11
Olen asioinut kyseisen "putiikin" kanssa monta kertaa ja olen erittäin tyytyväinen heidän palveluunsa. Se mitä ei löydy niin se hankitaan. Ja toimitukset kotiin toimii. Suosittelen.