5.7.2009 11:15
5.7.2009 15:54
7.7.2009 22:27
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Hei! Minulla on muutaman vuoden vanha Mio kepsukka ja nyt olis hyvä päivittää karttoja ennen matkalle lähtöä! Kävin kotisuvuilla ja siellä päivityksiä vain uudenpiin malleihin! Onko jollakulla tietoa saako vielä päisityksiä vai onko joku uusista päivityksistä yhteensopiva 510:n kanssa?
Eppäelen vahvasti, että ei saa. Mio on monen muun navigaattorivalmistajan tavoin ostanut pienempiä valmistajia pois kuleksimasta (meni yhteen Navmanin valmistajan kanssa), jossa tohinassa vanhempien mallien karttapäivitykset ovat toisarvoinen tekijä. Eihän ne uudet mallit menisi kaupaksi, jos vanhoihin malleihin lisättäisiin kaikki uusissa olevat kotkotukset. Kun vielä maahantuojakin on vaihtunut, niin vaikeaa on päivitysten hakeminen, sillä uusi maahantuoja vastaa vain maahantuomiensa (uusien) mallien karttapäivityksistä.
tere, minulla myös samaa sarjaa oleva C710, vanhempi malli. Päivitin siihen muutama kuukausi sitten mion sivuilta http://eu.mio.com/shop/ uusia euroopan karttoja. Ekaks piti tietty rekisteröidä se oma mio. Sain ekan päivityksen ilmaiseksi. Huomasin että latausohjelma oli sama 510/710, oliskohan kartatkin samat molemmille laitteille. päivitys ei onnistu vistalla, pitää olla windows xp. Speedcam päivitykset vuoden ajan ilmaiset kun rekisteröityy. sivut ovat ehkä sekavat mutta tsemppiä.. minulle on mion helpdesk vastannut kyselyihini nopsasti ja apu on löytynyt. terkuin murtsi
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.