Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Evästeasetuksesi on tallennettu.

hälytin m-autoon

JANSSON JUHANI 9.6.2009 09:45

Neuvoja kaivataan,kyseessä hälyttimen hankinta integroituun m-autoon.Tuntuu alan firmoja olevan vain muutama,ainakin netistä hakemalla.Osaisiko joku kertoa,liikkeistä helsingin seudulla,eri hälytinvaihtoehdoista ja tietenkin hinnoista.

PIIRONEN KARI 9.6.2009 19:55

Kyseleppä tuolta. www.autovarustelu.fi Konalassa. Varustelevat uusia ja käytettyjä matkailuautoja. Mahtuu halliin isommatkin autot. t. Kari

NYBERG JYRKI 9.6.2009 20:08

Suosittelen samaa firmaa neljän auton kokemuksella, laadukkaat tuotteet ja ammattitaitoiset työntekijät. Lennu

JANSSON JUHANI 10.6.2009 09:13

Kiitti vastauksista,tiedoksi muille asiasta mahdollisesti kiinnostuneille,että alustava hinta-arvio Defasta oli luokkaa 950€.

HAUTALA HANNU 4.7.2009 21:37

Tuntuu kallilta hinta henkilöautoon pikakyselynä oli n.500€ luokkaa tarkemmin erittelemättä.Teepä netti kysely myöskin muualta ja aika tekemiselle voi kannattaa ajomatkakin. Täällä asennettu henkilöautoon aikoinaan hälytin.Myös netti hakua kannattaa hyödyntää. http://www.inoa.fi/Hälyttimiä%20ja%20hälytysjärjestelmiä/Tampereen%20Turvajärjestelmät%20Oy/TAMPERE/yhteenveto/110796/

Kirjoita vastaus

Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.