Miulla Jobo, http://www.prisma.fi/market/prisma?a_Visit:tuote=9eumtmwe0o5pt4sb&kategoriaTunniste=Videokamerat&path=VIIHDE%2FKameraKiikari%2FVideokamerat&osuuskauppa=HOK-ELANTO&pageName=Main
Reissussa oli käytössä eilen/tänään, ei hyvä. Valaistusta vaatii enempi, hyvin valaistun parkkihallinkuva hyvää, keskipäivälläkin ulkona tienpäältä kuva pimeää. Ehkä taivaalta tulevan valon suojaavalla lipalla saisi kuvasta paremman. Kuva tuli henkilöauton ikkunalla Jobon omasta imukuppitelineessä.
Kuvaplaatu oli toisix parasta plaatuu . . .
Hyvin näkyi väistöni oikealle kun "itsemurhaohittaja" edelle män . . .
Ehkä käyttötarkoitukseensa tarkoitettu on paikallaan, pelaa itsestään ilman jatkuvaa lataa akku, käynnistä, sammuta, käynnistä, ÄLÄ UNOHDA KUVAAMAAN lataa akku, tyhjennä kortti jne oravanpyörää . . .
Itselläni tuo Jobo on moneen käyttöön ostettu, tosin vain ostettu, muutoin miltei unohdettu . . .
Jos vain liikenteen seurantaan tarvit, osta siihen tarkoitettu laite . . .