Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Evästeasetuksesi on tallennettu.

Istuinsuoja kuljettajanpenkkiin

MEEDER EHTEL 27.12.2013 12:52

Mistähän liikkeestä saisi ostaa yhden penkinpäällisen,kun tuo kuljettajan penkin alkuperäisverhoilu on hieman rispaantunut siitä reunasta ja koko settiä mitä on myynnissä ei kannata ostaa,kun siitä jää osa käyttämättä.

JANHONEN MATTI 27.12.2013 14:57

Mikä automerkki ja vuosimalli? Onko alkuperäinen penkki vai ns. pilot-penkki ja jos pilot niin minkä merkkinen?

Niitä istuinsuojia jotka vain peittää vanhan penkin saa "mistä tahansa" mutta tyköistuvia suojia pitää hieman etsiä, ja siinä nuo tarkemmat tiedot on tarpeen.

HAAPANEN TIMO 27.12.2013 16:24

Tuosta sarjasta ei mene mitään hukkaan, vaan jää yksi varalle. http://www.motonet.fi/fi/tuote/391019/Istuinsuoja-111--pakettiauto

Kuvaa ei ole, joten en tiedä ovatko samanlaisia vielä kuin pari vuotta sitten kun viimeksi ostin. Kohtalainen laadultaan, Meillä on -01 Ducatossa nuo, ja aika monta olen Transporterin kuskinpaikalla tahkonnut puhki 797 000 km:n matkalla.

@timppa

Käyttäjän lisäys viestiin 27.12.2013 klo 16:25:15 Selvennys: sarjassa on kolme samanlaista yhden istuimen suojaa.

YLINIEMI SEPPO 28.12.2013 13:32

http://www.gamituote.com/fi/istuinsuojat

Kahdessa autossa meillä tuon firman tekemät istuinsuojat, kyllä kestää.

KARJALAINEN ALPO 28.12.2013 16:30

Minä teetin edelliseen asuntoautoon etuistuimille istuinsuojat Tampereella; http://mail.tammer-suoja.com/istuinsuojat.php

Lähetin istuimista kuvan sekä auton mallitiedot ja sieltä tuli parin viikon päästä juuri sopivanlaiset suojat.

MEEDER EHTEL 29.12.2013 20:37

Kiitos näistä linkeistä, eiköhän noista löydy sopiva malli.

Hyvää uuttavuotta 2014 pianhan se vuosi taas vaihtuu.

Kirjoita vastaus

Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.